آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

11 ماهگی :

1392/5/18 18:16
نویسنده : مادرت
511 بازدید
اشتراک گذاری

                                      ziba

برگ گلم،از اینکه آخرین ماهگردت رسیده حسابی دلتنگم،ولی همزمانی این روز رو با عید فطر به فال نیک میگیرم .مطمئنم باز هم هجدهمه هر ماه برای من یادآور روزهای شیرین کودکیت و قدم گذاشتن به یک مرحله تازه است.هزارتا بوس برای نازدونه ام

شقایقم

11
ماهگیت

و آخرین ماهگرد تولدت

مبارک

ziba 

پ ن:این پیرهن خوشگلو خاله زهرا جون برات سوغاتی آورده،دستش درد نکنه،آقا منم خاله خارجی میخوام که پیرهن خوجل واسم بیاره تند تند!!(وقتی مادر آدم حسودی اش گل میکند)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
19 مرداد 92 11:04
ماه گردت مبارک خاله جووووووووووووووونم ایشالا 100 سالگیت...


مرسی عزیزم
الینا
19 مرداد 92 17:17
آبجی گلم از اینکه 11 ماهگیتو رد کردی و داری میری برای 1 ساله شدن خیلی خوشحالم...آخه داری بزرگ میشی و میتونیم با هم بازی کنیم..میتونیم با هم بریم پارک...میتونیم گوشیه تلفن رو برداریم و با هم حرف بزنیم...و هزار تا میتونیم دیگه...آوینا راستشو بهم بگو واسه چی از خنده ریسه رفتی؟ فکر کنم مامان داشته اون ور دوربین واست شکلک در میاورده آره؟؟؟؟بعععععله ما خودمونیم استاد شدیم آوی جون
11 ماهگیت مبارک

بله موافقم،حتی در مواقع لزوم میتونیم چت کنیم!
آجی مادر من کلا کارش شکلک در آوردنه،من نگاش که میکنم خندم میگیره
داییش
21 مرداد 92 10:05
آوینازززززززززززززززززززززززززززم ما مشتاقانه منتظر رسیدن اولین سالگرد تولد توایم.


دایی مرسی،خودمم منتظرم
خاله هستی
22 مرداد 92 0:20
عاغا من اعتراض دارم این که شکلاتی نبود که
اییییییییییییی داد
11 ماهگیش هم مبارک
دل من گریه خواست بوخوداااااااااااا

والا شرمنده ی شکلاتی شدیم!
آخه بد موقعی بود از همین سر کوچه یه کیک خریدیم/هییییییی بد نبود
هیچی شکلاتی لادن نمیشه بوخودا
شقایق مامان آرشا
24 مرداد 92 15:23
مبارک منتظر تولدت هستیم جوجه قشنگم

مرسی
صدف
25 مرداد 92 18:30
هزار ماشالا هرروز خوردنی تر میشه عروسکت لاله جون.خدا حفظش کنه واستون


مچکریم صدف جان
خدا کاکل زری شمارم واست نگه داره
خاله هستی
26 مرداد 92 0:45
سلام عزیزدلم
آخ جون نوش جانت
انشاالله واسه یک سالگیش بهترین تولدت را بگیری براش
جای منم خالی کن
خیلی ببوسش
دوست ات دارم
دوست داشتم روز تولدش کنارتون باشم
اما خب منو ببخش دیههههههههه


ممنون عزیزم
مطمئنا جای همه دوستان واقعا خالیه
به امید خدا سال آینده همه مهمون تولد آوینا باشید
خاله هستی
26 مرداد 92 0:45
به پدر گرامیت هم سالگرد پدربزرگ شدنشون را تبریک می گم
به خودت هم سالگرد مادر شدنت را تبریک می گم عزیزممممممممم


مرسی خاله هستی
شما بزرگوارید
داییش
26 مرداد 92 10:10
مامانش کم کاری نکن.دست بجنبون...


چشم دایی
نیس خیلی وقت میزاره خانوم واسمون!
سانی مامی شادیسا
28 مرداد 92 10:04
مبارک باشه من هم با دیدن اولین عکس میخواستم بگم چه پیراهن خوشگلی از کجا خریدی ! که دیدم خودت اخر عکسا نوشتی
مبارکش باشه انشالله به سلامتی بپوشه خیلی بهش میاد


متشکریم
شما چشماتون زیبا میبینه
خاله هستی
28 مرداد 92 11:03
منم دایی می خواممممممممممم


دایی چاقه چایی داغه
شقایق مامان دانیال
29 مرداد 92 14:05
آوینای خوشگلم ماهگردت مبارک باشه خاله جونم ایشاله همیشه دلت شادو لبت خندون باشه دختر نازم


ممنونم خاله شقایق جون
منم برای شما بهترینها رو آرزو میکنم