آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

خدا نگهدار ٩٣:

1393/12/14 7:27
نویسنده : مادرت
711 بازدید
اشتراک گذاری

عذرميخوام از اين همه تاخير و اينكه واقعا تنبلي كردم من .وبلاگي كه لااقل ماهي يه بار آپ نشه هيچ صفايي نداره.بهمن كه رسيد خواستم آپ كنم ديدم خبري نبوده و اول اسفند به مناسبت شروع ماه مورد علاقه ام يه پست مينويسم بعد گفتم نه صبر ميكنم تا ١٨اسفند كه جوجه كوچولوم ميشه ٣٠ماهه بازم گفتم نه ديگه من كه تاحالا منتظر بودم سه چهار روز ديگه تولد فاطمه اس بعدش آپ ميكنم خلاصه نشد تا امروز كه جشن آخره سال مهد آنده جونم برگزار شد و دست به کار شدم.حالا ميخوايد بگيد تنبلم ،سياسم،زيركم،نخبه ام يا هرچيز ديگه،خب اينم يه بهونه اس.البته انصافا روزاي خوش نت داشتن من سر اومده فقط با گوشي ميتونم وصل بشم و باور ميكنيد يا نه همين دو خط كه تا اينجا نوشتم ١٠دقيقه طول كشيد،تازه بگذریم از مراحل پیش از شروع کار که از حدودای ساعت 12 که دخترو میخوابونم آهسته گوشی علی چونو باز میکنم سیم کارتشو در میارم میزارم تو فلش مودم بعد به صورت کاملا زیرپوستی لپ تاپو میارم روشن میکنم و بقیه ی ماجرا...تو خود حديث مفصل بخوان.....قضاوت با خودتون!

♥♥♥♥♥♥♥

محوطه هتل المپیک ،وای که نفسمون بند میاد بس که باید تو خیابون دنبال آنده بدویم...

دخترم مرغ سحرو میخونه و میزنه البته ابوعطا!!!!!!!!!!!!

18 اسفند:

اینم نقاشی عشقم روزی که سی ماهه شد:

جشن پایان سال، 25 اسفند:

اینم دسر ما:

و تهیه کیک با خامه شکلاتی به صورت کثیف کاری!!!!!!

دختر به این مهربونی به این باصفایی به این شادابی فقط یدونه تو دنیای من هست ...

عزیزای من که دیگه حسابی عاشق همدیگه هستن و البته گاهی سر هیچ و پوچ جنگ بزرگی سر میگیره !و اینجاس که باید سریع وارد ماجرا بشیم تا قضیه بیخ پیدا نکنه!

اسفند كه شروع ميشه من خيلي خوشحالم هميشه هيجان قبل از يه اتفاق خوب برام شيرينتر از خود اون اتفاقه. اين روزاي آخر دوست داشتني تر از هروقتيس .تو سالي كه گذشت بهتر بگم سالي كه عين برق  گذشت آرامش همراه هميشگي ام بود سپاسگذار لطف پروردگارم و از او براي همه آرزوي بهروزي دارم .روزهاي پاياني سال به همه خوش بگذره و در سال نو روزگارتون بر وفق مراد باشه

اميدوارم در بهار ٩٤ خداوند تجديدنظري بر سرنوشت خشك ما بكند و ابرهاي بهاری بر سرمان ببارد كه سخت محتاجيم.

 

لالا لالا لالا لالا فردا بهاره، بی خیال بغض زندون
لالا لالا لالا لالا فردا جهان بهتری میشه برامون
لالا لالا لالا لالا فردا بدون چتر میریم زیر بارون 
لالا لالا لالا لالا گریه نکن اشکاتو میبینه خدامون
لالا لالا لالا لالا گریه نکن سر میرسه آخر زمستون

 

پسندها (1)

نظرات (2)

گل ابدی
20 فروردین 94 12:17
تولدت مبارک فاطمه خوشگل عمه! خودم هم قاطی کردم خاله ام یا عمه به هر حال دوستتون دارم عشق های کوچولوی من
سانی مامی شادیسا
29 اردیبهشت 94 13:34
بازم خوبه مادر جان که تونستی انقدر خوب آپ کنی. من که کلا به فنا رفتم !!!!!!!!!! امیدوارم در سال جدید اندکی تکون به خودم بدم و بتونم وب دختری رو زود زود آپ کنم. هرچند کلی مطلب و حرف هست که نگفته موند!!!!!!!!!!!!!!!!!!! جای شادیسا بین دوستاش خالیه