آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

زمستونم داره میره:

1391/12/13 18:10
نویسنده : مادرت
329 بازدید
اشتراک گذاری

دختر زیبای منziba

آخرین روزهای زمستونه

همین زمستونی که انگار دیروز اومدم نوشتم تازه شروع شده

چه زود میگذره

همه جا رنگ و بوی بهار و میشه حس کرد

داریم میریم به استقبال سال نو

تو امسال هفت سین اولی هستی

میخوام یه هفت سین خوشگل به مبارکی وجود نازنینت بچینم

پارسالم بودی اما تو دلم

حالا من مامانه یه دختر کوچولوی نازم

چشمام میگرده دنبال لباسای خوشگل و کوچولو

گل سرای رنگ و وارنگ،اسباب بازیای جذاب و رنگی

رنگ سال سبز زمردیه

اما رنگ سال من صورتیه

رنگ سال من رنگای دخترونه و شاده

دنیای من دنیای دخترونه و شاده

مرسی که اومدی و شدی همه دنیام

خدا رو به خاطر داشته های ارزشمندم شاکرم

و به خاطر خانواده کوچیک و ساده و سه نفرمون ...

    zibaziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

khale zahra
13 اسفند 91 21:34
che khoshgel minevisi lalejonam**
داییش
14 اسفند 91 11:59
یه آهنگ تقدیم به آویناز خانوم به مناسبت بهار...... (اینم لینکش) https://hamedan.irib.ir/music/javan/11498-ahaibahar
شقایق مامان آرشا
14 اسفند 91 21:05
واقعا امسال سال تحویل یه حس دیگه ایی هست.خاله من عاشق آهنگ وبلاگتونم.خیلی قشنگ .دختر ناز وبلاگ ناز آهنگ ناز
الینا
17 اسفند 91 15:56
وای آوینا خواهر گلم ، به مامانت بگو از این هنرها به مامان منم یاد بده...خسته نباشی خاله لاله که اینقدر به خواهر من محبت داری و میدونم دست تنها داری خانمش میکنی...مطمئنم آوینا وقتی بزرگ بشه 100 برابر واست جبران میکنه...آوینا فدای پاهای کوشولوت آبجی جونم


آبجی مامانه خودت که خیلی خیلی با سلیقه تره،شکسته نفسی نکن...
ماچ واسه تو و مامانت
سجاد
5 خرداد 92 22:03
پیش منم بیا