آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

عکس یادگاری با عروسک ها:

1391/12/7 10:26
نویسنده : مادرت
370 بازدید
اشتراک گذاری

 

حالا پیدا کنید عروسک منو بین عروسکا

یاد آهنگ یاسمین از امید افتادم،تو یه قسمتی از ترانه میگه

میدونم که یه روز به وقت نوجوونی

میرسه وقت دل باختن و وقت هم زبونی

میگی به عشق اسیری

اجازه تو میگیری

میخوای عروس بشی قشنگترین عروس دنیا

میزاری همه عروسکاتو واسه ما

این آخر کاره، رسم روزگاره...

 

              zibazibazibaziba

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

هستی
29 بهمن 91 0:51
چه قالب وبلاگ خوشملیییییییییییی چه عروسک نازی داریم ما اونم از نوع آوینا جونم
سانی مامی شادیسا
2 اسفند 91 11:13
عزیزممممممممممممم هزار ماشاله به اوینا خانم ناز. مثل عروسکاش افتاده بوووووووووووووووووووووووووس من تو رو به مسابقه وبلاگی دعوت کردم لاله جون. به وبلاگ شادیسا بیا و شرایطش رو ببین
خاله مزگان(مامان گلبرگ)
2 اسفند 91 14:35
سلام ماشاله چه عروسک نازی دارین با اجازه لینکتون کردم خوشحال مسشم به ما هم سری بزنید
خاله مریم
3 اسفند 91 20:25
آوینا یعنی خوشگل ترین عروسک دنیاااااااااااا
داییش
5 اسفند 91 15:49
لاله من این بچتو خواهم خورد.حالا ببین کی گفتم.به همکارام عکساشو نشون دادن دلشون ضعف رفت.اسفند یادت نره دود کنی...
خاله هستی
5 اسفند 91 20:41
دل منم تنگیده عزیزم
zahra
6 اسفند 91 22:12
eyyyyyyyyyyyyy janammmmmmmmmmmm, fadash beshe khale ke eshgham ine ke biam pagesh, janam azizam, kash zodi biam iran bagahlet konam azizam***
شقایق مامان آرشا
7 اسفند 91 23:32
کجایی ؟ دلمون تنگیده
عاطى مامان حسين
17 اسفند 91 0:45
اتفاقي تو كلوپ دكترمحسن جون !!! پيداتون كردم
منم پيش ايشون زايمان كردم،
دخترتون ماشاالله خيلي جيگره خدا حفظش كنه
واين شعر اميد كه من هميشه زمزمه اش ميكنم واقعا سرنوشته
اميدوارم همه ني ني هامون خوشبخت و عاقبت به خير بشن
خوحال ميم پيش ما هم بياين


آمین
مامی نی نی قند عسل
19 فروردین 92 17:24
سلام
خوبی لاله جون؟
همیشه وب اوینا خانوم رو می خونم
این پستت اشکم رو دراورد
دلم مامان و بابام رو می خواااااااد



مرسی عزیزم
خودمم بغضم میگیره