آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

نظرات (6)

خاله هستی
19 بهمن 91 1:35
5 ماهگی و غلت زدنش مبارک خواهری جانم
مامانی کوروش
20 بهمن 91 12:59
پرنسس کوچولو آوینای نازم 5 ماهگیت مبارک عزیزم 120 ساله بشی زیر ساله پدر و مادر مهربونت. غلت زدنتم مبارک جونممممممممممممم
خاله هستی
21 بهمن 91 0:03
مامانیش می شه یک ماچ گنده از البته آرام و یواش از دوتا لپ هاش بکنی برای من و هم دوتا دست هاش و دوتا پاهاش . بعدشم من دلم براش یکذره شده . من دلم تنگه براش خووووووووووووووووووووووو من دلم برای هر دوتاتون تنگ شده لاله جانم عزیزدلم مواظب خودت و آوینا جان باش


من و آوینام میبوسیمت
خاله مريم
21 بهمن 91 9:56
آوينا جونم 5 ماهگيت مبارك خيلي دوستت دارم.به مامان بگو هر ماه كيك شكلاتي نخوره كه پوستش جوش ميزنه و خراب ميشه!
من و الينا عاشقتونيم

چشم
بوس
داییش
5 اسفند 91 15:54
آوینا عاشقتم.خونه ما هم بیا.اینجا که قابل ندونستی.یه وخ نگی دایی!راه خونه شما دوره، خونه شما جاش بد مسیره، نگی محله شما پایین و بی کلاسه.آوینا جون اگه دلت خواست و دوست داشتی و حوصله من و زن داییت رو داشتی و مارو قابل دونستی حتی اگه شمام مارو دعوت کنی من هرجا باشم و هر وقتی باشه میام پیشت.چون تو جیگر منی و حالا دیگه یه تیکه از دلم شدی.یه روزه که ندیدمت.اما دلم برات تنگ شده


دایی انقدر دلم میگیره یادم میوفته میخوای بری
من تند تند میام خونتون،همه جارو بهم میریزم،حالا ببین!!!!
داییش
6 اسفند 91 14:17
دایی فدات قدم روی تخم چشای من