آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

6 ماهگی :

1391/12/18 23:01
نویسنده : مادرت
393 بازدید
اشتراک گذاری

               دختر نازنینم نیم سالگیت مبارکziba

 

امروز اولین غذای کمکی رو برات پختم،فرنی با سیباینجوری نگام نکن!خیلی دوست داشتی و با اشتها خوردیتازه به جای دو قاشق چهار قاشق خوردی

اینم عکس غذات همراه با یکمی آبziba

نوش جونتziba

فردا باید بریم واکسن بزنیم،میدونم دختر شجاعی هستی و این واکسنم به سلامتی میزنی و دیگه میره تا یک سالگی

میدونی مامان چندتا دوست داره؟؟

اندازه یه دنیا

                       zibazibazibazibaziba

قربونه کنجکاویتziba

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الينا
19 اسفند 91 8:01
آبجي عزيزم نيم شاله شد و من خيلي خوشحالم كه كلي داره متحول ميشه.عزيزم من پيشكسوت هستم توي غذا خوردن و ميدونم روز به روز تنوع غذاييت بيشتر ميشه و كم كم مثل من ميتوني حتي كباب هم بخوري.6 ماهگت مبارك آوي بازم ماماني كيك شكلاتي خورد؟؟؟؟؟؟؟؟؟واي واي واي به كسي نگو مامان منم خيلي كيك ميخوره...همه مامانا مثل همن ديگه شكمو و مهربون.بوس براي تو و مامانت
شقایق مامان آرشا
19 اسفند 91 11:53
مبارکه نوش جونت عزیزم
khale zahra
19 اسفند 91 19:50
janam azizam, mobarake 6 mahegit. khaaaale fadat beshe.cheghad zood migzare . delam koli mikhad baghalet konam . lale movazebe nini bashia
داییش
21 اسفند 91 12:12
آویناز دیگه لپات کنده است.آخه تو چقد داری زود بزرگ می شی.البته میشه این رشد سریعت رو با نسبیت عام انیشتین توجیه کرد.زمان برای ناظر خارجی(داییش) خیلی تند و برای مامانت و خودت کند می گذره! راستی انقدر رفتم تو بحر عکسات که فهمیدم مامانت فوتوشاپشم بدک نیست! آویناز اومدی خونه ما خیلی مواظب لپات باش!!
مامان ثمین
23 اسفند 91 3:59
سلام چه دخترنازی دارین ماشاله عزیزم بیاین پیش ماخوشحال میشیم