آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

نفس کشیدن سخته...

1393/9/23 16:06
نویسنده : مادرت
758 بازدید
اشتراک گذاری

دیدم پست بدون عکس گذاشتن با گوشی خیلی میچسبه الان که کیکمو گذاشتم تو فر و منتظر بیدار شدن دخترم یه چیزی بنویسم...

کیک پرتقالی به دستور خاله مریم درست کردم باید دید چی از آب در میاد ولی خب مدیونید اگه فکر کنید عطر کیک پرتقالی تو خونه پیچیده نخیر بنده ازین جسارتا ندارم پوست پرتقال واکسی پارافینی بریزم تو کیکم بابا جان اینو بچه دو ساله میخواد بخوره .من میگم کیک پرتقالی که توش رنده ی پوست پرتقال نباشه کیک هویجه والا.به قول آقا ناصر حجازی تو این مملکت همه چیزمون باید به هم بیاد ...

حالا کاری به هیچکس نداریم ولی خدا جون یه دقیقه گوش کن کار دارم باهات...

حواست هست پاییز داره تموم میشه؟؟؟ هفته دیگه باید جوجه هامونو بشمریما، ولی کو بارون؟ دلت نمیاد دو قطره از رحمتت بچکونی رو سر این بنده های خاورمیانه ای بدبختت؟ خب حالا آب نخواستیم دو تا چیکه هنوز پیدا میشه بخوریم و بدیم دست این طفله معصوما ولی آخه خوش انصاف دیگه یه باد 10کیلومتری که میتونی بفرستی این سیاهی بره ازین شهر کثیف.خسته شدم بسکه رفتم هواشناسیه  یاهو رو چک کردم ببینم کی بارونه.چقدر صب از خواب بیدار شم صاف برم دم پنجره اون ته خیابونو ببینم چقدر غباره .دخترم رنگ آسمونو بلد نیست. بچه های شهرم ازت  آسمون آبی و ابر سفید میخوان ،بده بهشون.خدا جون نفسامون به شماره افتاده دیگه کم کم باید تنفس دهان به دهان بدی بهمون . محبتتو ازمون دریغ نکن هیچکس به فکر ما نیست تو به جای همه به فکرمون باش.

 ببین چقدر بهت التماس کردم... ینی هنوز درگیرتم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

گل ابدی
25 آذر 93 0:44
باید بریم دعای بارون بخونیم
مادرت
پاسخ
به نظرم هر چی دعا کردیم بسه حالا باید یه کار اساسی بکنیم
باهری
29 آذر 93 18:19
سلام
مادرت
پاسخ
سلام به شما بابایی عزیزم