آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

عکس باران:

1393/10/9 0:53
نویسنده : مادرت
687 بازدید
اشتراک گذاری

به جبران دو تا پست بدون عکس،حالا گزارش مختصری از چند هفته اخیر...

سرزمین عجایب ، 17آذر

27آذر رفتیم تولد آتریسا جون که دخترکم بی صبرانه منتظرش بود.دو سالگی آتریسا خانم مبارک و ممنون از خاله شیدا به خاطر دعوت از ما...

سفرنامه ی یزد:

خداروشکر آنده یه هم بازی داشت که بی دردسر حسابی باهاش بازی کرد...پسر عمه برزاد(به قول آنده)

اخطار ! دوستان تهرانی لطفا برای دیدن دو تا عکس بعدی عینک آفتابی فراموش نشه ،نیس که چشمامون عادت نداره رنگ آبی آسمون خدایی نکرده صدمه نزنه !درسخوان

سیب زمینی های تنوری بسیار خوشمزه دست پخت مادرِ همسرِ گرام:

7دی ،دختر به این اسپرتی من تا حالا ندیده بودم!شلوارشو به قول خودش" عمه نایی " براش خریده ،دستشون درد نکنه.

عشقولانه های من،قربونشون برممحبت


بابا جونم و نوه بزرگهبوس

استادِ سه تارم به خاطر خوب انجام دادن تمرینم برام یه آفرین نوشت .عین همون روزای مدرسه که از معلم آفرین و صدآفرین میگرفتم و تو آسمون سیر میکردم از خوشحالی ،هیجان زده ام... یاد گرفتن و تشویق شدن تو هر سنی میتونه لذت بخش باشه.اینو دیروز فهمیدم.


...ببخشید طولانی شد!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

گل ابدی
9 دی 93 11:25
عکس ها عالی بود آفرین به نوه بزرگه و نوه کوچیکه
مادرت
پاسخ
ممنون چشمات عالی میبینه
گل ابدی
9 دی 93 11:26
چشماش به بابابزرگش رفته خودمونیم
مادرت
پاسخ
اااا خب اینم یه نظره
سانی
15 دی 93 10:07
وای دلم برات تنگ شده آوینا جونممممممم آفرین به این مامان زرنگ که تند تند وبلاگت رو آپ میکنه. باریکلا به همتت که کلاس ساز میری لاله خانم ... من الان حسودیم شد
مادرت
پاسخ
شمام کارایی میکنی که ما حسودیمون میشه
باهری
21 دی 93 15:33
... ...تا بینهایت
مادرت
پاسخ
هزارتا