آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

و اما....

1393/2/30 14:24
نویسنده : مادرت
335 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم شیطون شده...شیطونااااااااا از اون مدلا که دیگه وقتی ساعت 8-9 شب میشه دیگه حس میکنم نا ندارم...

این عکس و نباید منتشر میکردم برای حفظ آبرو، ولی میبینم دیگه چاره ای نیست!!

و بعد از نیم ساعت!!

بیرونم که میریم میره سراغ بچه های مردم و اول باهاشون یه دوستی خاله خرسه راه

میندازه و بعد خوراکی و ایناشونو میگیره میخوره و بعدم خدافظ ظ ظ ظ

اینم دو تا عکس از وقتی که مادر کوچک بود....

عمه نوشت:

 فاطمه خانوم وبلاگ دار شدن ،واکسن دوماهگی رو زدن و همچنان با دلدرد دست و پنجه نرم میکنن...

 

niniweblog.com

پ ن:اگه این زندگی باشه اگه این سهمم از دنیاست من از مردن هراسم نیست

یه حسی دارم این روزا که گاهی با خودم می گم شاید مُردم حواسم نیست

پسندها (6)

نظرات (8)

گل ابدی
31 اردیبهشت 93 1:24
ای به قوربون آوینا جون توپولی خودم ماشاالله هزار ماشاالله واکسن دو ماهگی فاطمه جون هم مبارک خانم طلا بزرگ شدی انشاالله دل درد هات هم خوب بشه و همه درد و بلاهای جفتی شون بخوره توی سر خودم مادررررررررررررررررررررررررر بودن این سختی ها را هم داره دیگه بهله به خاطر همین است که بهشت زیر پای مادران است مامی آوینا
مادرت
پاسخ
خدا نکنه خاله عمه هستی....تنت سلامت باشه در ضمن مادر بودن سختی نداره بلکه هزاران مکافات و گرفتاری داره....بهله....بهشتم والا کمه
گل ابدی
31 اردیبهشت 93 1:26
فاطمه در این پوزیشن داره به کی نیگا می کنه؟ها ها ها بیا بوگو
مادرت
پاسخ
به مادرش...خخخخخخخخخخ
داییش
4 خرداد 93 15:06
عالی بود
مادرت
پاسخ
سولماز
4 خرداد 93 22:18
سلام من به طور اتفاقی با وب ودختر زیباتون اشنا شدم خدا خودش نگهدارش باشه منهم سه قلو دارم سر بزنید خوشحال می شم
مادرت
پاسخ
سلام خوشحالم از آشنایی با شما و 3تا گلتون
گل ابدی
6 خرداد 93 16:01
من از امروز یکجورایی می شه گفت رسما خواهر شوهرم
مادرت
پاسخ
به به مبارکا باشه ایشالا بزودی عمه خواهی شد
گل ابدی
7 خرداد 93 3:36
مامانی خوشگلی داری آوینا جون ماشاالله وقتی هم نی نی بوده خوردنی بوده ماشاالله
مادرت
پاسخ
چشمای شما خوشگل و خوردنی میبینه خاله عمه هستی
نسیم
12 خرداد 93 21:54
قوووربونش برم خیلیم منظمه ... دیدم ک میگماااااااا
مادرت
پاسخ
نسیم نسیم نسیم
سانی مامی شادیسا
18 خرداد 93 14:30
خونه ما هم درست همینه غصه نخور دوستم
مادرت
پاسخ