آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

21:

1393/3/18 1:13
نویسنده : مادرت
913 بازدید
اشتراک گذاری

فردا 18 ام خرداده و دختر کوچولوی من 21 ماهه میشه

عاشقتم 21 ماهه ی من

از اتفاقات این چند وقته اخیر اینکه آوینا جونم 13 خرداد حضور در اولین کلاس زندگیشو تجربه کرد...حیف که عکس از اون روز ندارم ولی قول میدم هیچوقت شور و اشتیاق وصف نشدنی دخترم رو فراموش نکنم

اولین همکلاسی ها:شادیسا جونم،مهراد و امید

سه شنبه ها ساعت 10:45 تا 11:45

امیدوارم این کلاس برای هر دومون مفید باشه.

دومین روز کلاس:

روز اول خرداد هم آتریسا جون با مامانش خونه ما مهمون بودن .خیلی بهمون خوش گذشت و دخترا هم حسابی شیطونی کردن که البته گاهی خنده بود گاهی گریه...(جای الینا جون هم خالی  بود که به خاطر سرماخوردگی غایب بود)

اشک ها و لبخندها!!!!!!!!

روزمره گی هامون، پارک و خرید و...

یه صبح جمعه و نان داغ که علی جون خریده باشه و صبحانه دورهمی...

و لواشکی که هیچگاه خشک نشد!!!!!!!!!!

پ.ن:

امروز از اون روزا بودا....یه سره از صبح نق زدی و بهانه گرفتی و اذیت کردی،الان که خوابیدی و ساعت 12:30 هست انگار مغزم داره سوت میکشه...من الان 21 ماهه تو رو روی پام میخوابونم بیا و خانومی کن، بزار سرمو بزارم رو پات تا بخوابم

پسندها (3)

نظرات (8)

سانی مامی شادیسا
18 خرداد 93 14:26
قربون این دختر شیرین و بانمک یعنی عاشق اون سبک ولو شدنش هستم اولین جلسه اوینا خیلیییییییییی بامزه بود بس که بچم اجتماعیه
مادرت
پاسخ
ممنون خاله جون،چشماتون اجنماعی میبینه!
داییش
18 خرداد 93 15:50
آوینا جونم 21 ماهگیت مبارک. امروز دارم میرم دنبال دختر دایی بیارمش باهم بازی کنید
مادرت
پاسخ
آخ جوننننننن
گل ابدی
19 خرداد 93 3:15
لواشک الان براش زود نیس؟ عزیزم مهمون کوچولو هم داشته عشقم اتفاقا منم 17 خرداد متولد شدم بهله خاله جون یک روزی میاد به همین زودی ها که منم بگم عمه شدم یک پله رفتم نزدیک تر به عمه شدن
مادرت
پاسخ
لواشک خیلی ام خوب و محبوبه!!!!!!!! تولدت مبارک عمه شدن مقوله شیرینی هست بزودی میفهمی
گل ابدی
20 خرداد 93 2:22
21 ماهگیت مبارک باشه خاله جون
مادرت
پاسخ
مرسی
گل ابدی
20 خرداد 93 15:28
تو می دونی من این دخترت را ببینمش می خورمش مامانیش هان؟
مادرت
پاسخ
بلی بلی نوش جون
گل ابدی
21 خرداد 93 1:43
به خاطر همین هم نائل نشدم تا حالا به زیارت این خانم خوشگله عشقم است ولی اولین کسی که منو خاله کرد آوینا بود و طعم خاله شدن از عمه شدن بهتره
مادرت
پاسخ
گل ابدی
21 خرداد 93 6:13
من که دلم ضعف رفت واست خاله جون لواشک هم نوش جون ات جگرم
مادرت
پاسخ
خاله هستی ببخشید که همه لواشکها خورده شد ...دفعه بعدی سهم شما محفوظه
باهری
25 خرداد 93 19:55
.... انگار تو هم کم آوردی ! پست جدید یالا...
مادرت
پاسخ
اینم پست جدید به سفارش بابایی