آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

20:

1393/2/20 16:20
نویسنده : مادرت
301 بازدید
اشتراک گذاری

رسیدیم به بیستمین ماه زندگی قند عسلمان،شیرینی زندگیمان و امید آینده مان

بماند که گاهی چه سخت و خسته کننده میشوند روزهایم و چه احساس بدی دارم از چیزهایی که باید میداشتم و خواسته و ناخواسته از دست دادمشان و مهمترینش زمان طلایی زندگی ام بود...ولی به لطف شیرینی وجود دخترم گاهی خنده ای از ته دل میکنم و یادم میرود زمان و مکان وغرق میشوم در چهره معصومش ...

وقتی با آن زبان تازه باز شده اش  کلمات را نصفه و نیمه به ما میفهماند محکم بغلش میکنم فشارش میدهم!! . のデコメ絵文字. حالا بیشتر عاشقش شده ام چون چند وقتیست که به من میگوید "ماماجو" گاهی ام "لاله" و پدرش را از صبح تا شب 50 باری صدا میکند "اَیی جو" ،تا وقتی که پدر شب به خانه بیاید به استقبالش برود و از ته دل لبخندی بزند و بگوید "اَ یی جو سَ" (علی جون سلام)

خب همیشه هم که جو همراه با خنده و بازی نیست گاهی ام از اول صبح نق نق و بهانه گیریست تا آخر شب...و کاسه صبر من است که لبریز میشود ....البته این کاسه مدتیست ظرفیتش کم شده ،درستش میکنم....

゜*数字*゜ のデコメ絵文字゜*数字*゜ のデコメ絵文字 ماهه شدنت مبارک

دلم میخواهد پا به پایت بدوم، جیغ بزنم ،بخندم و مثل خودت ساده بچگی کنم...

 

پسندها (4)

نظرات (8)

گل ابدی
21 اردیبهشت 93 17:21
وای بازم کیک بیست ماهگیت مبارک عزیزم روز پدر هم پیشاپیش به پدر گرامی ات مبارک انشاالله حضرت علی ع صاحب اسمشون نگهداره خودشون و دخترشون باشه
مادرت
پاسخ
ممنونم خاله جون ببخشید دیر به دیر میایم ...بی نتی بد دردیه
گل ابدی
22 اردیبهشت 93 8:10
مامان آوینا جون کم کارررررررررررررررررررر شده ها من می دونمممممممممممممممممممم
مادرت
پاسخ
گل ابدی
22 اردیبهشت 93 8:13
ما هم یک کوچمولو داریم اوایل تیر انشاالله دنیا میاد ایشان پسملی است به منم بگو چجوری آتلیه درست بکنم براش فقط پسرونه باشه لطفا فکر کنم اینا همشون شال بود نه؟
مادرت
پاسخ
قدمش مبارک خیلی کارا میشه کرد با شال و روسری و هر چیزی که دورو بره
مریم
23 اردیبهشت 93 10:12
آوینا جونم بیستمین ماه زندگیت مبارک...انشالله همیش زندگیت 20 باشه خاله جون
مادرت
پاسخ
گل ابدی
24 اردیبهشت 93 22:00
مادرت
پاسخ
آقا منم بیام؟!
داییش
29 اردیبهشت 93 12:07
فاطمه خانوم منتظره... تشریف بیارین
مادرت
پاسخ
سانی مامی شادیسا
18 خرداد 93 14:31
یعنی من عاشق اون حرف زدنشم، واسه خودش زیر لب هی حرف میزنه
مادرت
پاسخ
ههههههههههه کاش دو کلمه حرف حساب میزد
مامان صفورا
21 خرداد 93 2:09
سلام دوست خوبم چقده این فرشته کوچولو ناز داره خدا برات حفظش کنه از جای من ببوسیدش اسپند یادت نره دود کنی واسش مامانی
مادرت
پاسخ
ممنون