آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

تجدید خاطرات دانشگاه+آتلیه عمه خانم!!!!!

1393/2/6 15:54
نویسنده : مادرت
358 بازدید
اشتراک گذاری

روز چهارشنبه سوم اردیبهشت همراه با دخترم رفتیم دانشگاه.بعد از چند سال فرصتی شد با دوستای قدیمی و استادای گرامی دیداری تازه کنم.همه چیز رنگ و بوی روزای دانشجویی رو داشت.بوی مواد شیمیایی فضای دانشکده رو پر کرده بود و نمیگذاشت من احساس غریبگی کنم.تو همون مدت زمان کوتاه چرخی تو طبقات دانشکده زدیم و مروری کردم بر خطرات دورانی که شاید تنها دغدغه ام پاس کردن شیمی فیزیک ٢ یا خوردگی فلزات با دکتر گبل بود.استادی که از سایه اش هم فراری بودم اما حالا دلم میخواست در اتاقش را باز کند و بیرون بیاید و من سلامی از سر دلتنگی به ایشان عرض کنم .دلم برای همه آن سالها تنگ شده دلم عجیب آن روزها را میخواد...

اما آوینای نازم تا جایی که توانست دوید و منو به دنبال خودش کشاند کلی عکس یادگاری با دوستای مامان و استادا انداخت و انقدر دست زد و نانای کرد که دیگه آخرا طاقت تحمل خودش را هم نداشت و به همه میگفت "گودائه" ینی خدافظ!!!!!!!

امیدوارم این روزها برای دردانه من هم تکرار شود....

 

 

 

کمی پذیرایی!!!!

 

و  آب تنی در حوضچه احساس!!!!!!!!!! البته حوضچه احساسه مامانکلافه

 

خب بعد از اینهمه شیطنت آدم انرژی نخواهد داشت!

 

دیروز هم به محل کار سابق من رفتیم ...

 

 

دخترک من در هر شرایطی عاشق نقاشیه حتی لبه جدول!

قربون ذوق و خلاقیتت،بی زحمت پرتره منم بکشید استاد

 

 

هنوزم نت بی نت ...و ما برویم سراغ کارمون که آوینا و مادربزرگ آوینا کچلمان کردند.

عمه نوشت! :فردا فاطمه جان ٤٠ روزه میشود و من به همین مناسبت آتلیه ای با کمترین امکانات ترتیب دادم و چندتایی عکس گرفتم ...

 

دختر عمه به این مهربونی من ندیدم هنوز.....!!!!!!

 

 

پسندها (2)

نظرات (10)

گل ابدی
6 اردیبهشت 93 1:20
سلام عزیزدل خاله ای جونم بذار حدس بزنم ببینم واسه چی رفتین اونجا؟ و اون سالن فکر کنم سالن دفاع است درسته؟ دفاع از رساله؟ چیه هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان؟
مادرت
پاسخ
سلام سلام نه خیر حدس شما اشتباه بود/رفته بودیم گردهمایی فارغ التحصیلان دانشکده شیمی
گل ابدی
6 اردیبهشت 93 1:21
یک نقاشی برای من می کشی نقاش خانم گل؟؟
مادرت
پاسخ
یکی که چه عرض کنم شما 100 تا هم بخواین میکشم خاله هستی
داییش
6 اردیبهشت 93 11:48
رفتی به دانشگاه مامان و بابااینا چه خوب کردی آوینا(2 بار) رفتی توی باغچه بکنی نوگل مینا چه خوب کردی آوینا(2 بار) بعد از جلسه خورده ای آبمیوه و اینا چه خوب کردی آوینا(2 بار)چه خوب کردی آوینا(2 بار)
مادرت
پاسخ
به به چه دایی مهربانی (2بار)!!!!!!!!!!!!!!
گل ابدی
6 اردیبهشت 93 18:30
به به فاطمه خانم چه دختر عمه مهربونی داره خدا حفظ کنه جفت شون را براشون 110 تا نقاشی بکش برام عزیزم برام بفرست مرسی
مادرت
پاسخ
گل ابدی
6 اردیبهشت 93 22:25
بابا شیمی ست بابا شیمی دان بابا مخ شیمی من عاشقتم مامان آوینا
مادرت
پاسخ
پروفسور بالتازار هستم
zahra
7 اردیبهشت 93 1:20
bahbah che aksaye khoshgeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, pas akse mamanesh ko
مادرت
پاسخ
عکس مامانشو بعدا خصوصی نشون میدم
مامان شقایقℒℴѵℯ
7 اردیبهشت 93 23:28
چقدر خوبه مرور خاطرات............. آوینای عزیزم همیشه خوش باشی خاله جونم
مادرت
پاسخ
گل ابدی
9 اردیبهشت 93 18:03
به به چه خوشگل شدین امشب جفت تون آوینا و فاطمه
مادرت
پاسخ
سانی
10 اردیبهشت 93 15:01
قربون این آوینای عسلی بشم من که انقدر بانمکه انشالله شاهد بزرگ شدن و موفقیتهاش باشی عزیزم این ایده اتلیه رو از من دزدیدی شیطون؟؟؟ منم میخواستم تیرماه که بچه خواهرم دنیا اومد براش تو خونه اتلیه درست کنم
مادرت
پاسخ
سانی بازم ایده خواستی به خودم بگو
مریم
23 اردیبهشت 93 10:18
ماشالله به این عمه خوش ذوق و خوش سلیقه...اینجور عمه ها رو باید طلا گرفت که توی این دوره زمونه قحط است اینگونه عمه! آوینا جونم انشااله یه روزی دخمل نازتو ببری دانشگاه شریف و بگی مامانی و مامان بزرگ اینجا درس میخوندن
مادرت
پاسخ
خخخخخ عمه عتیقه ای هستم بلی