آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

تولد الینا:

1393/1/30 15:31
نویسنده : مادرت
510 بازدید
اشتراک گذاری

ما همچنان اینترنت نداریم و برای بروز کردن وبلاگ دخترمان باید به خانه پدری آمده ،دختر را خوابانده و وبلاگ آپ کنیم،بنابراین فرصت زیادی نداریم و باید خلاصه کنیم...

دیروز تولد الینای خوشگل بود و من و آوینا به همراه خاله نسیم رفتیم به مهمونی الینا جان.به ما که خیلی خوش گذشت و دختر قشنگ منم تا تونست از تنقلات میل کرد و رقصید و بادکنک بازی کرد و با دوستای نازش کارتون دیدن و حسابی شیطونی کردن...دست خاله مریم درد نکنه و خسته نباشن...

اینم از اسناد ناخنک زدنها:

 

 

 

ایشون هم آقای خوشتیپ که فکر نمیکنم موفق شده باشه با وجود تلاش زیادی که کرد نظر مثبت آوینا رو جلب کنه،خخخخخ ولی من عاشق شیطونیاش شدم 

و تنها اعجاز باب اسفنجی بود که تونستم از چندتا از بچه ها یه عکس تار نشده بگیرم،بابی جون مچکریم!

 

و این هم ستاره دیشب،الینا جون،تولدت مبارک

 

دردونه من،ایشالا جشن دوسالگی خودت مامانی

 

ریختن چیپس در آب! عاااااااااشقتونم من

و اینکه آوینا جانم با موهای بلندش که تا حالا کوتاه نکرده بودم خداحافظی کرد تا تابستون گرم رو سبکتر بگذرونه،قول میدم دوباره موهاتو بلند کنم ،الان واقعا برای هردومون دردسرساز بود.امروز همراه با پدر بردیمت آرایشگاه و با مشقت فراوان موهات کوتاه شد...

(لعنت به این پشه ها که صورت دخترمو به این روز انداختن)

استایل جدید مبارک عسلمعینک

 

پسندها (2)

نظرات (6)

گل ابدی
30 فروردین 93 23:54
پست بدون عکس فاطمه خانم؟هان داشتیم؟ خخخخخخخخخخخخخخخخخخ بازم که تولد رفتین خوب منم می بردین منم می خوام
مادرت
پاسخ
پست بعدی پره از عکسای فاطمه قول ببخشید خاله هستی که تنهایی رفتیم
گل ابدی
31 فروردین 93 0:27
وای چه کیک خوشمزه ای فکر کنم از سوییت بلیس گرفتن بله؟ در ضمن روز مادرت شما هم مبارک مامانی آوینا جون
مادرت
پاسخ
مرسی عزیزم والا دقیق نفهمیدم کیک و از کجا گرفتن
باهری
31 فروردین 93 12:12
سلام بر عزیز دلم روزت مبارک... امید وارم در پناه آفریدگار فاطمه(ع) تندرست وشاد وخرم بمانی...وسایه پرمهرت بر سر عزیز دلم" آوینا "پایدار باشه. ممنون بابایی زیر سایه شما ان شاا..
خاله مريم
1 اردیبهشت 93 10:11
مرسي از خاله لاله و آوينا جونم و خاله نسيم مهربون كه قدم رنجه كردن و به جشن تولد الينا آمدن انشالله ساليان سال جشن بر پا كنيم و جشنمون مزين به قدمهاتون بشه استايل جديد اوينا جونم مبارككككككككككككك....خيل يبهت مياد خاله جون....انشالله آرايشگاه رفتن عروسيت خاله جون
مادرت
پاسخ
مرسی از پذیراییتون امیدوارم الینای عزیزم همیشه سلامت باشه و سالهای سال تولدشو جشن بگیرید و ماهم بیایم و کیف کنیم
سانی مامی شادیسا
1 اردیبهشت 93 14:41
انشاله زودتر نت خونه رو ردیف کن که دلم برات تنگ شده ماشالله به آوینا جونم خیلی ناز شده بود تو تولد دوستش موهای کوتاه هم مبارک باشه ولی توی عکساش با موی کوتاه، زیاد صورتش واضح نبود
مادرت
پاسخ
ممنون عزیزم شما ناز میبینید ایشالا اگه اجازه بده یه عکس درست حسابی ازش میگیرم و اینجا میزارم....البته چیزی تو مایه های شق القمره!
داییش
6 اردیبهشت 93 11:57
دوستانت همه جمع اند به گرد تو الینا لیکن همه یک سو و دگر سوی ، آوینا از چیپس نمایید قدح پر همه تا صبح! وانگه به تماشای باب اسفنجی نشینا
مادرت
پاسخ
مردم از خنده