آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

ما اومدیم D:

1392/12/12 23:26
نویسنده : مادرت
354 بازدید
اشتراک گذاری

divider-158.gif این روزها حسابی درگیرم.آوینا جونم بدجوری سرما خورد و حالش چند شب اصلا خوب نبود.ویروسهای بدجنس من و پدرشم مریض کردن و تو این گیر و دار جا به جایی خونه خیلی اذیت شدیم.اسباب کشی با این اوضاع خیلی برام سخته ولی خب چاره ای نیست.تازه واکسن ١٨ ماهگی ام در راهه.امیدوارم از سد این واکسن هم بدون مشکل بگذریم.واحتمالا تا مدتی به نت دسترسی نخواهم داشت...

اینم چندتا عکس نمکی از خانوم گل:

ظرف برنج هم از دست دختر ما در امان نیست!

 

 

قربونت برم بلاچــــــــــــــــــــه

 

 

سبد کالا...

 

 

اینم دسته گل امروز،با ماژیک خودشو نقاشی کرده استاد!

 

 

دلم می پاشد از هم،بس که زیبا میشوی گاهی

 

 

 divider-188.gif

 

پسندها (1)

نظرات (10)

عمه فهیمه و آقا میلاد
13 اسفند 92 18:07
قربونت برم عمه جان خیلی خوشکل شدی عزیزم زود زود بیا ببینیمت ما هم از این سبد کالا میخوایم کی به دستمون میرسی ما و امیر محمد منتظر دیدنت هستیم زود بیا
مادرت
پاسخ
سلام عمه جون ما هم حسابی دلمون براتون تنگ شده وقتی اومدیم امیرمحمد و میچلونیم بوس برای شما
گل ابدی
14 اسفند 92 15:48
سلام عشق خاله هستی ای جان دلم قوربونت برم من الهی این سبد کالا را چند می دی من بردارم ببرمش من می خوامششششششششششششششششششششش ایییییییییییییییییییییییییییییی به قوربون چشمات و دندونات عشقم دوستت دارم هوارتا من می کشم اون ویروس ها را پس بی خودی دلم شور نیفتاده بود براتون خونه نو مبارک دلمون برات و برای آوینا گلی تنگ می شه زودی دوباره بیایین پیش مون عشق های من
مادرت
پاسخ
سلام به خاله هستی نانازی مرسی از لطفت سبد کالا خاستی بگو میاریم میزاریم دم در خونتون! مام دلمون تنگ میشه قول میدم تند و سریع برگردیم ماچ و بوس واست
افسانه مامان پارمین
17 اسفند 92 0:13
لاله جونم ، آدرس بده ما هم بریم از همونجایی که شما سبد کالا گرفتی ، سبد کالامون رو بگیریم قربون دختری ناز و قشنگ بشم من که روز به روز خوردنی تر میشه
خاله مريم
19 اسفند 92 10:58
اي جونم به اين سبد كالا.........اصلا روي اين سبد كالا ميشه قيمت گذاشت؟؟؟؟؟؟نه والا دوستت دارم عشقم
سانی مامی شادیسا
19 اسفند 92 12:41
خسته نباشی از اسباب کشی و مریض داری. انشالله که آوینا جونم واسه واکسن اذیت نمیشه عکسش توی ساک فوق العاده اس. یه عالمه بووووووووووووووووووس
گل ابدی
19 اسفند 92 16:14
همین سبد کالا را بده منم می خوام البته محتوی شو بدی هم قبوله ها خاله به فداشششششش
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 92 14:16
بهار ثانیه ثانیه می آید …. و اما اینجا کسی هست که به اندازه تمام شکوفه های بهاری برایتان آرزوهای خوب دارد …. سال نو مبارک
نفیسه
5 فروردین 93 9:52
وای لاله یعنی اگه این دخملت دم دستم بود خورده بودمش . . . فداش بشم خیلی نانازیه
شقایق.مامان حباب
13 فروردین 93 11:12
دل را از پیله ی قهرش بیرون خواهم کشید واژه ها را از خواب فراموشی بیدار خواهم کرد دسته گلی از یاس و باران برایت خواهم چید نقش لبخندرا بر چهره ی زیبایت خواهم پاشید تا برایت پیام شادباشی بنویسم عزیزم سال جدید رو بهتون تبریک میگم... انشالا سالی پر از برکت و شادی و سلامتی پیش روی شما باشه میشه ب ما هم از این سبد کالاها تعلق بگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
داییش
18 فروردین 93 10:01
آوینا سلام.مامانش دوباره کم کار شدیا