آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

یه تجربه جدیــــــــــــــــــــــــــــــــــــد:

1392/11/16 15:31
نویسنده : مادرت
575 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 16 بهمن ماهه و از دیروز داره برف میباره گوله گوله،برفی که تو چند سال اخیر بی سابقه بوده...

دختر برف ندیده من، که جدیدا یاد گرفته چجوری به ارتفاعات دست نیافتنی صعود کنه ،همش پشت پنجره میره و مناظر زیبای سفید پوش شده رو نگاه میکنه با تعجب

 

تا اینکه بالاخره فرصتی شد و چند دقیقه ای رفتیم حیاط آپارتمان و یه دستی به برف رسوندیم

اینم آدم برفی حیاط ما:

 

به دلیل سرمای هوا خیلی زود برگشتیم و به همین تجربه کوتاه بسنده کردیم(اگه هوا یه کم گرمتر بشه بازم میریم، هورا)

بوس واسه لپای سردتماچ

радугаدیشبم آوینا جون نذاشت درست بخوابم،دیگه کلا سیستم بدنم ریخته بهم،کم خوابی دارم،یه کم خوابی مزمن انگار....من یه مامان در حسرت خواب با آرامشم

پسندها (1)

نظرات (6)

گل ابدی
16 بهمن 92 19:30
به یمن حضور خانمی این مدلی امسال برف اومده
مادرت
پاسخ
ایشالا بازم ازین برفا داشته باشیم
گل ابدی
16 بهمن 92 19:32
سال نود و دو چقد زود داره تمام می شه نههههههههههه؟
مادرت
پاسخ
واقعا اصن هرچی میدوی نمیرسی 93ام همینجوری میاد و میره
خاله مریم
17 بهمن 92 21:26
آوینااااااااااااااااااااااااااااخوشگل ترین آدم برقی دنیااااااااااااااااااااااااااااااا
مادرت
پاسخ
مرسی خاله مریم عزیزم
گل ابدی
17 بهمن 92 23:02
غیب می شی مامانیش ها فکر کنم رفتی با برف سال دیگه بیای خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مادرت
پاسخ
هههههههههههههه الفــــــــــــــرار
گل ابدی
23 بهمن 92 8:26
انشاالله که این غیبت عین من با غم نباشه با خوشی همراه باشه
مادرت
پاسخ
خدا نکنه غم داشته باشی
سانی مامی شادیسا
29 بهمن 92 15:25
قربونت برم عروسک برفی خوشگل
مادرت
پاسخ