آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

خرابکار:

1392/11/14 0:54
نویسنده : مادرت
583 بازدید
اشتراک گذاری

من یه مامان خسته ام که شبانه روزش رو یه دختر بچه شیطون بهم گره زده.نمیدونم چرا هر چی میگذره سختیها کمتر که نمیشه هیچ داره نفس گیرتر میشه...هرروز لجباز تر و یکدنده تر و حرف گوش نکن تر و سر به هوا ترو شیطونتر

همین دیکتاتور کوچکه هفت تیر کش رو عرض میکنم!من دیگه حریفش نمیشم...

بله همون استاد کمال الملک خودمون رو دارم میگم ،الان ماشالا کار و بارش گرفته و دیگه تو دفتر نقاشی نمیکنه...رو آورده به خلق آثار جاودان رو در و دیوار و کمد

خدایی خیلی خسته ام،خیلی،ساعت دوازده و نیمه شبه...دیگه نمیکشم

این روزا و شبا هم میگذره بالاخره، شاید بعدها یاد این ایام دلتنگم کنه حسابی.

 

به ستاره ها خواهم گفت

تا آن زمان که سحر میدمد،بر جاده های شبت بتابند

تا مسیر آرزوهایت بی نور نماند

پسندها (1)

نظرات (7)

باباییش
15 بهمن 92 11:44
آی قربون این زلزله 7 ریشتری !
مادرت
پاسخ
بلکم 8-9 ریشتر بوس واسه بابایی
گل ابدی
15 بهمن 92 13:25
قوی باش اندکی صبر سحر نزدیک است قوربونش برم طولی نمی کشه که واسه خودش خانمی می شه
مادرت
پاسخ
هستی هر روز دریغ از دیروز
فروغ
15 بهمن 92 23:00
سلام عزیز از وب بانو به اینجا رسیدم زنده باشه چه دختر ناز نازی داری خیلی خوشگل خدا نگهداره براتون دخترا فرشته های خونه هستند خدا هیچ خونه ای رو بی فرشته نکنه منم یکی از این فرشته ها دارم
مادرت
پاسخ
مرسی شما لطف دارین،فرشته ناز خونه شمام همیشه سالم باشه
مامان الی
16 بهمن 92 2:28
ای وروجک فسقلی
مادرت
پاسخ
گل ابدی
16 بهمن 92 19:29
هستی فدات بشه مامانیش خاله پاشو بیا پیش من خاله مامانی استراحت کند گلم
مادرت
پاسخ
خدا نکنه هستی جونم
مامان آوا
18 بهمن 92 14:19
سلام.باید بگم هرچی بزرگتر زورگوتر و همه مامانا آرزوی آرامش و خواب کافی و آروم رو دارن.من خودم
مادرت
پاسخ
من دلم میخواد یه شبانه روز بخوابم،کسی کاری بهم نداشته باشه
سانی مامی شادیسا
29 بهمن 92 15:27
عاشق عکس اولش شدمممممممممم مادر جان خودکار و مداد رو از دم دست این بچه جون جمع کن که کمتر خسارت به بار بیاره... من که یه بار دیدم شادیسا با مداد افتاده به جون دیوارها، کلا تمام خودکار مدادها رو نیست و نابود کردم !!!!!!!!!!!!!!!!!
مادرت
پاسخ
سانی دلم واسش میسوزه یه بسته پاستل واسش خریدم،همه زندگیمو نقاشی کرده ولی خب چند دقیقه ای سرگرمه