آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

سفرنامه کیش:

1392/9/20 19:51
نویسنده : مادرت
495 بازدید
اشتراک گذاری

      جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متنجدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متنجدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

روز یکشنبه 17 آذر بدون برنامه ریزی دقیق قبلی عازم جزیره کیش شدیم.اولین باری بود که خلیج فارس خانواده سه نفره ما رو میدید و ماهم در کنار آبهای آرام و زیبا و ساحل نقره فامش از کنار هم بودن لذت بردیم.

цветокگزارشی از سفر سه روزه ماцветок

چمدان بستن به سبک آوینا

 

دریا....زیبا،آرامtotalgifs.com flores-pequenas gif gif daisies2.gif

اشتباه نشه ،ما شیراز نرفته بودیم،دکوراسیون داخلی و خارجی هتل محل اقامتمون به سبک دوران هخامنشیان بود و بسیار زیبا و پرشکوه.پر از سوژه های زیبا برای عکاسیPhotographer

سوار بر اسب هخامنشی

دخترم پرانرژی و خستگی ناپذیر تا جایی که میتونست میدوید و ماهم به دنبالش

بعد از یک روز شیطنت

نمیدونم اگه کالسکه رو با خودمون نمیبردیم چی میشد،حتی تصورشم سخته،برای پیاده روی کاربرد داشت حسابی

 

برای خوابیدن و آفتاب گرفتن در ساحل هم عالی بودShark Island

 

کشتی یونانی به گل نشسته با اینکه سالهاست در آب از موجها تلنگر خورده ولی همچنان با ابهت بود و رمانتیک

و در آخر پارک زیبای دلفینها totalgifs.com flores-pequenas gif gif love-flowers.gif

باغ پرندگانtotalgifs.com flores-pequenas gif gif love-flowers.gif

آوینا و پدرش و لاک پشتهای غول پیکرtotalgifs.com flores-pequenas gif gif love-flowers.gif

هرچند گاهی شیطنتها و کنجکاویهای دخترم خارج از صبر و توان ما بود ولی قطعا بدون آوینا این سفر هیچ رنگی نداشت.totalgifs.com flores-pequenas gif gif lildaisy.gif

و در آخر دختر نازنینم 15 ماهه شده...totalgifs.com flores-pequenas gif gif pinkflowergarden.gif

          totalgifs.com barrinhas gif gif l12.gif       

پسندها (1)

نظرات (13)

گل ابدی
20 آذر 92 22:01
سلام مامانی به بهههههههههههههههههههههههه ببین یعنی کلی کیف کردم رفتم اونجا و برگشتم به سبک آوینا گلی باید توضیح بدم که با هزار تا بدبختی این آدرس وبلاگ و اسمشو توی نظرات نی نی بلاگ سیو کردم اصلا حس اش نی پاکش کنم درکم کن لدفن و بتایید نظرمو خواهر جان
مادرت
پاسخ
گل ابدی
20 آذر 92 22:02
این اعداد را چجوری می نویسی خیلی خوشگلن مبارکش باشه 15 ماهگیش
مادرت
پاسخ
مچکریم فوتو شاپ بید!
خاله هستی
21 آذر 92 12:17
آوینا جان خاله شما بیا از چمدون بیرون من برم توش خخخخخخخخخخخخخخخخخخ چون به هر حال شما را که روی سرشون می برن من باید قاچاقی بیام خووووووووووووووووووووو
مادرت
پاسخ
هههههه قاچاقی حراست میگرده ،پیدات میکنه آخرش
گل ابدی
22 آذر 92 12:38
نازدانه ی من دردانه ی من خانم خانوم ها عشق کوچولو عاشقانه می پرستمت می خواهم همیشه بدانی با نفس هایت نفس می کشم با بودنت هستم با چشم هایت روزم را آغاز می کنم با موهای خوشگلت برای خودم نردبانی می سازم برای صعود به قله سعادت کنارت بی تو هیچ چیز نیستم بی تو من برگی تنهایم برگی نه خاری سفت و سختم اما با تو بودن مرا نرم و خوشحال می کند از خاری یک نمه در می آیم بمان با من تنهایم نگذار
گل ابدی
22 آذر 92 12:39
دختر که داشته باشی، با خود تصور می کنی پیچ و تاب شانه را در نرمی موهای طلایی اش -وقتی کمی بلند تر شوند- و کیف عالم را می بری از انعکاس تصویر خرگوشی بستنشان دختر که داشته باشی، خیال می کشاندت به بعد از ظهر گرم روز تابستانی که گوشواره های میوه ای از گیلاس های به هم چسبیده به گوش انداخته اید -همان هایی که هر که بیاویزدشان از شادی لبریز می شود و خنده ی از ته دل امانش را می برد- دختر که داشته باشی انتظار روزی را می کشی که با هم بنشینید در حیاط خانه مادربزرگ و گل های یاس سفید و زرد به رشته درآمده گرانبهاترین گردن آویز دنیا شود که بیندازیش به گردن دخترت دختر که داشته باشی گاهی دلت می لرزد از فکر اینکه روزی بر شانه مردی دیگر -غیر از پدرش- تکیه می زند دختر که داشته باشی خیال بوی خوش بیسکوئیت های "با هم قالب زده" دلتنگت می کند به آمدن آینده به رونق آینده آشپزخانه دختر که داشته باشی انتظار شیرین زبانی اش را می کشی و پرحرفی اش! دختر که داشته باشی مادرتر می شوی دختر که داشته باشی خوشبخت تر...
افسانه مامان پارمین
22 آذر 92 18:08
همیشه به سفر و شادی عزیزم ، چه عکس های خوبی گرفتی . خیلی قشنگ بودند مخصوصا عکس آوینا و چمدان . 15 ماهگی آوینا جونم مبارک باشه . امیدوارم همیشه لبش پرخنده باشه
مادرت
پاسخ
مرسی
الینا
22 آذر 92 20:44
آبجی خوشگلم همیشه به سفر....سفرهای آنچنانی.....جای منم خالی کردی تو هتل داریوش؟؟؟؟ نگفتی عکسای به این خوشگلی میذاری، غش میکنم و خونم میفته گردنت؟ قول بده دفه بعد با همدیگه بریم....باشه؟
مادرت
پاسخ
الی اتفاقا جات خیلی خیلی خالی بود ،اگه بودی بهم بیشتر خوش میگذشت،ایشالا بزودی باهم همسفر میشیم
خاله مریم
23 آذر 92 18:27
رسیدن به خیر عروسک نازم......15 ماهگیت هم مبارک باشه خاله جون مچکرم خاله مریم
عمه فهیمه و آقا میلاد
23 آذر 92 19:31
آوینا جان 15 ماهگیت مبارک عزیزم امیدوارم سفر خوش گذشته باشه عکسهاتم خیلی نازه اگه بودی میخوردمت به امید دیدارتان
مادرت
پاسخ
عمه جونم سفر عالی بود ،جای شما خالی بود امیرمحمد توپولی رو ببوسید و بچلونید
داییش
24 آذر 92 13:34
الا ای دختر شیرین چو کیشمیش الهی خوش گذشته بر شما کیش ایشالا بعد از این هر ماه و هر سال سفرهای پر از شادی است در پیش هتل داریوش که چیز قابلی نیست خود داریوش ساید بر رهت ریش اگر می خواستی بیرون کشیدی زگل آن کشتی ات با فوت، نی بیش!! چنان دلفین مرا صید خودت کن من دیوانه مسکین بی خویش خدایا صدهزاران بار شکرت رساندی برزمین طیاره اش فیشششششششش!!
مادرت
پاسخ
بنازم دایی شاعر
گل ابدی
24 آذر 92 14:10
ای قوربونت برم من خوبی مامانیش و دختری با هم؟ ای جانننننننننننننننم چه خبرا؟ همه چی عالیه؟ بچلون و بخور و ببوس از طرف من یک بغل سفت و محکم نیز هم از آوینا گلی من آوینا می خوام دلم تنگ شده براش
مادرت
پاسخ
ممنون ما خوبیم،کمی سرما خورده ایم
سانی مامی شادیسا
25 آذر 92 14:51
همیشه به سفر و گردش خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته واقعا با این وروجکها سفر بدون کالسکه امکان پذیر نیست آوینای نازم رو ببوووووووووووووووووس
مادرت
پاسخ
ممنون دوستم،بردن کالسکه رو از شما یادگرفتم!دعات کردم والا
مهرنوش مامان آرنیکا
26 آذر 92 1:07
وای چه عسلی شده آوینا جونی، ایشالا سلامت باشی پرنسس.
مادرت
پاسخ
مرسی مهرنوشم،بوس واسه آرنیکا