آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

نظرات (8)

سانی مامی شادیسا
18 آبان 92 20:37
قربون اون خنده ی نمکیت برم خاله.
چه پالتویی پوشیده خوشگل خانم


مچکرم خاله سانی
به هیچ عنوان قابل شمارو نداره
داییش
19 آبان 92 12:50
فقط مرگ می تونه من رو از این طمع وحشتناک گاز گرفتن لپای نازت که حریصانه با دیدن این عکسات چنگ در گریبانم انداخته رها کنه.
آوینا جون نفلتم!!!


دایی خدا اون روزو نیاره
لپ قابل شما رو نداره
ماااااااااااااااااااااااچ بارون
خاله هستی
20 آبان 92 1:18
عشق خاله شه انشاالله هر کجا هستی آوینا گلی با مامانی و بابایی و عزیزات به خوشی و سلامتی 1400 ساله شی 14 ماهگیت هم مبارک خانم گل اینم برای این که بگم خاله لال از دنیا نره کامنت گذاشتم که بدونی سر می زنم بهت
مادرت
پاسخ
مرسی خاله نگران شدیم نبودی امیدوارم شمام خوب و خوش باشید
خاله مريم
20 آبان 92 8:38
آوينا جونم 14 ماهگيت مبارك چه كاپشن خوشگلي داري...خيلي بهت مياد خاله جون...آي لاو يو خيلي خيلي زياد
مادرت
پاسخ
شما با چشمای خوشگلتون میبینید ناقابله
خاله هستی
20 آبان 92 12:38
من بیشتر نفله تم عشقم آوینای یکدونه دردانه شاه دانه عزیز خونه
مادرت
پاسخ
هههه خاله خدا نکنه
خاله هستی
20 آبان 92 15:15
می دونی مامانیش وقتی وب نی نی ها را می خونم می بینم مامان های نی نی سایتی با هم قرار گذاشتن و رفتن و عکس مثلا 12 13 تا ماشاالله ماشاالله نی نی نوزاد خوابیده روی پتو را انداختن دلم به اندازه یک نقطه می شه که اون عکس را بخورمش یعنی ببوسمش دلم می خواست اونجا می بودم و کوچولوها را دونه دونه می بوسیدم و بغلشون می کردم انشاالله یک روزم من این طعم خوشمزه مادر شدن را بچشم واه واه چه غلطا منو مادر شدن وووووووووووووووووویییییییییییییییییییی
مادرت
پاسخ
ایشالا شمام طعم شیرین مامان شدن و میچشی ،چرا که نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه نی نی سایت عضوی؟
افسانه مامان پارمین
21 آبان 92 12:57
ماشالله به آوینا جونم که روز نازتر و خانومتر از روز پیش میشه . ولی ماشالله شیطنت از چشم سیاش می باره . لاله جونم پالتوش خیلی بانمکه . چه خوبه که آوینا راه میره و از این لباس خوشمل ها می تونی تنش کنی . ایشالله که پارمین من هم زودتر راه بیافته تنبل خانوم
مادرت
پاسخ
مرسی افسانه بانو ببین پارمینم همین روزاس که راه میوفته،دیر نشده...آوینام هنوز با کفش خوب راه نمیره کلا دخترای ما تنبلن ن ن ن ن ن ن
مروارید
26 آبان 92 16:36
مشکی به بچه ام چقده میاد... مچکرم خاله مروااااااارید