آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

اولین صبح آبان:

1392/8/2 1:56
نویسنده : مادرت
446 بازدید
اشتراک گذاری

                                عکس متحرک پاییز Autumn

عاشق پیاده روی با دخترم هستم

کالسکه اش را میرانم

راه میرم و فکر میکنم

گربه میبینیم و هیجان زده میشویم دوتایی

گاهی کفترو گنجشک

گاهی ام سگ

با دخترم حرف میزنم،من میگویم،او گوش میکند-کاش من را محرم اسرارش بداند فردا

راه میرویم

بازی میکنیم

و من فکر میکنم....

چقدر قدم زدن با عشقم را زیر آفتاب دلچسب پاییز دوست دارم

 

 

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله هستی
2 آبان 92 3:21
می دونــی؟! وقتــی دلـم تـنـگ مـی شـود روی ِ تـکـه کـاغـذی مـی نـویـسـم " شـانـ ـه هـایـت " . . و بـعـد یـک دل ِ سـیـر روی ِ هـمـیـن تـکـه کـاغـذ اشـک مـی ریـزم . . .
خاله هستی
2 آبان 92 3:21
عزیزمممممم
انشاالله همیشه برای هم بمونین


شماهم سلامت باشین خاله
خاله مریم
3 آبان 92 19:53
ای جونممممممممممممممممممم....فدای اون راه رفتنت و دویدنت خوشگلم...


خدا نکنه خاله مریم/هر 10 قدم یه بار میخورم زمین!ولی از رو نمیرم
داییش
4 آبان 92 9:19
قدم های تو نم نم می رسد تا ابرها، باران
و گیسوی چو شب های بلندت ریخته بر دوش
عجب حجب و حیای چشم هایت می برد دل را
تماشای تماشا کردنت، سروها را، گربه ها را، می کند مدهوش....
عاشقتم آوینا




خاله هستی
4 آبان 92 17:50
سلام عزیزم
تولد یک سال و یک ماه و 17 روزگی گل دخترت مبارککککککککککککککک
انشاالله هزار سالگیش زیر سایه شما و پدر و بزرگترا بابابزرگ ها و مامان بزرگ ها


مرسی
ایشالا فارغ التحصیلی شماو عروسی و....به به
سانی مامی شادیسا
5 آبان 92 13:44
ای جونممممممممممم قربون اون راه رفتنت آوینا جونم.
واقعا هم قشنگه وقتی با این فرشته ها آدم بیرون میره
اما شادیسا وقتی توی خیابون هستیم کلافه ام میکنه از بس خودسره و اصلا دستش رو به ما نمیده !!!


عزیییزم ،خب شادیسامون دیگه الان افت داره واسش دستشو بده به کسی و راه بره،چه توقعااااااا!
داییش
5 آبان 92 15:48
بهوش بودم از اول که دل به کس نسپارم
شمایل تو چو دیدم نه صبر ماند و نه هوشی



هی وای من
خاله هستی
5 آبان 92 18:52
هاااااااااااااااااااااااااااااا
اوووووووووووووووووووووووه این همه اتفاق های خوب برای من تکی؟
واقعا؟
منو این همه خوشبختی ؟
محاله محاله
انشاالله همه ی چیزایی که برای من خواستی برای آوینا گلت انشاالله
عزیزم کوشی شما؟
می دونی خعلی دلم واسه مادر و دخترش تنگ شده؟


بله چرا که نه؟!
مرسی مام دلمون تنگ شده برات خاله