آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

روزهای آبانی:

1392/8/19 18:01
نویسنده : مادرت
678 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم دیگه داره 14 ماهه میشه،تغییرات زیادی کرده،مدت زمان طولانی حدود نیم ساعت میتونه سرخودشو با یه وسیله یا اسباب بازی گرم کنه همین باعث میشه من بتونم یه کمی به کارام برسم.خیلی خوب راه میره البته بیرون از خونه و با کفش هنوز نیاز به کمک داره(شایدم من از ترس زمین خوردن و خاکی شدنش بیشتر روش حساس میشم)

бриллиант اولین مسواک رو براش خریدم بالاخره 4تا دندونم خودش مراقبت میخواد!ولی خب مسواکشو به زور میخواد تو دهان ما بکنه

бриллиантلغت نامه اش هنوز تغییر چندانی نکرده،تلفن رو برمیداره میگه بلی و شروع میکنه به حرف زدن و راه رفتن گاهی بین حرفاش میخنده،ینی با کی حرف میزنه؟خرزو خان؟!

бриллиантآهنگ cuppy cake رو که براش میزارم یه جاهاییش رو خیلی بانمک همخونی میکنه،یه آهنگم هست "پروانه رنگ رنگ زیبا..."که اصلا دوستش نداره گاهی بغض گاهی ام اشک

бриллиантهمچنان "ببعی میگه؟؟؟؟"

بَ بَовечка

"دنبه داری؟؟؟"

نَ نَ

 

бриллиантمیره لاکهای منو پیدا میکنه میاره و اشاره میکنه که واسش بزنم...دختره دیگه...باید دختری کنی

бриллиантیه ویدئو کلیپی هست با عنوان "حسنی نگو یه دسته گل"خدا پدر و مادر سازندشو بیامرزه،برای من که عین عصای دست میمونه....موقع غذا خوردن.....بستن موها....تعویض لباس....پوشیدن کفش و لباس بیرون.....وحتی موقع حاضر شدن خودم برای سرگرم کردن دختر و هزاران هزار کاربرد دیگه

واما چندتا عکس:

бриллиантدر حال تمرین بارفیکس!

бриллиантاینم هواخوری کنار در بالکن این کنج خونه مکان تنهایی آویناس:

 

бриллиантدست خاله مروارید درد نکنه به خاطر این سارافون خوشگل:

 

 

 امروز متوجه شدم دوتا مروارید دیگه ام به مرواریدهای قشنگ دخترم اضافه شده البته اون ترتیبی که من فکرشو میکردم نبود!

پس تا الان شد 6 تا دندون!!!


 من بیشتر عاشق دخترم شدم وقتی اومد بی هوا یه بوسه به پیشونیم زد و دوید و رفت...

گاهی زل میزنه به چشمام غرق لذتی وصف نشدنی ام میکند که میخواهم تمام عمرم را به پایش بریزم تا جبران نگاهش را بکنم

бабочка в банке

من فقط یک آرزو دارم

تورا خوشبخت ببینم

پ.ن:عکسی از حدودای 7ماهگی ،عکاس خاله شیما!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله مريم
14 آبان 92 8:24
آوينا جونم ماشالله ديگه داري بزرگ و خانم ميشي خاله جون...چقدر دلم برات تنگ شده...خوشحالم كه ميبينم از همين عنفوان كودكي؛ داري تمرين ورزشهاي هوازي و بيهوازي ميكني...آفرين خاله جون ادامه بده تا فتح سكوهاي افتخار


ممنون خاله
خاله مریم
14 آبان 92 22:51
راستی مرواریدهای جدیدت هم مبارک...انشالله هیچ کرمی جرات نداشته بیاد طرف دندونای نازت عزیزم


خاله مریم با مسواک به جنگ کرمهای ظالم میرم
افسانه مامان پارمین
16 آبان 92 22:37
لاله کلیپ حسنی برای من هم همینطوره . واقعا خدا به سازنده اش عمر با عزت بده . ماشالله آوینا جونم هر روز نازتر میشه . از طرف من کلی ببوسش


واقعا خیرببینه کارگردانش!
نظر لطفته دوستم
ماچ واسه پارمین خوشگلمون
سانی مامی شادیسا
18 آبان 92 20:40
ماشالله به این گل دختر زرنگ. اون بارفیکس بازی کردنت منو کشته
مرواریدهای جدیدت هم مبارک خاله جون... بوووووووووووس


بله ورزش شبانگاهی ام عالمی داره خاله
مرسی از لطفتون
داییش
19 آبان 92 12:47
خدایا، خدایا، من فقط آوین(آوینا) رو دارم . . . دل هرکی یه یاری داره یه یاری داره . . . دل ما با آوینه، دل ما با آوینه . . . رخ ازم گر بگردونه، بگردونه ، دیگه یاری ندارم، دیگه یاری ندارم . . . اگه آوین نیگام نکنه، نیگام نکنه . . . خریداری ندارم، خریداری ندارم . . .
سروده شده در محرم الحرام امسال!!


مردم از خنده
خاله هستی
20 آبان 92 1:20
الهییییییییییییییی که همیشه خوشبخت باشی عسل خانم
مادرت
پاسخ
خاله هستی
20 آبان 92 15:08
ببین منو لاله جان من جای تو بودم با این دایی شاعری که دختر گلت داره یکی دیگه هم می آوردم تا هم نی نی اولم تنها نباشه هم ذوق دایی اش ضربدر دو بشه و کیف دایی اش کوک تر بعدشم آوینا جونم هم از نی نی کوچیکتره مواظبت می کنه سرشم گرم می شه تو هم بهتر می تونی به کارات برسی خدا وکیلی مچکریم متشکریم دایی آوی بانو با این شعر های زیباتون که کیف می کنم من چه خوش ذوق و سلیقه اید دایی خان
مادرت
پاسخ
بله بله بله آوینا دایی داره درحد بنز(باز حسودیم شد)
خاله هستی
20 آبان 92 21:42
من بیشتر حسودیم شد چون من اصلا دایی نداشتم هیچ وقت
خاله هستی
20 آبان 92 23:50
مروارید
26 آبان 92 16:34