آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

چشمانت مرا شاعر کرد...

1392/4/13 1:38
نویسنده : مادرت
318 بازدید
اشتراک گذاری

                                                        

دلم میخواهد قاب عکسی از چشمانت بسازم

و بگذارم بر طاقچه اتاقم

تا دلواپسی هایم در برق نگاهت بی معنا شود دخترم

بدون شرح

پ.ن: برای دوستانی که در مورد پی نوشت قبلی سوال پرسیده بودن،باید بگم یه چکاپ سلامتی بود واسه آوینا جانمون که باید تو 10 ماهگی انجام میشد.نگران اون موضوع بودم،که خدارو شکر مشکلی نبود ...

برای همه کوچولوها آرزوی سلامتی دارم


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الينا
15 تیر 92 9:20
هي گفتم خاله لاله اين آبجي من هيچيش نيست....حالا ديدي؟ به علم من شك نكن ديگه خاله جون

خوب آوينا جونم خدا رو شكر كه سالمي و مثل دسته گل...ولي آبجي ديگه زبون واسه مامان زحمت كشت درنيار...خوبيت نداره...


قربونت برم خوشگل خانوم،ازین به بعد هر چی شما بگی

خواهر من آخه از کاری که داشتم انجام میدادم شرمنده شدم
مامی نینی *قند عسل*
15 تیر 92 11:11
واییییییییییییییی خداااااااااااااا
چشاشوووووووووووو
زبونشوووووووووووووو
ماشالله به تو دخمل جون :-*


خاله هستی
17 تیر 92 1:45
این خانم خوشگله بیشتر شبیه کیه هان؟


والا روایتهای مختلفی هست،بعضیا میگن من،بعضیا میگن پدرش،بعضیا میگن هردو،بعضیا میگن هیچکدوم!
داییش
17 تیر 92 14:44
آوینا سلامت باشه صدهزار سال. . . .


مرسی
خاله هستی
19 تیر 92 19:23
آوینا شبیه خودشه خخخخخخخخخ


خاله هستی
21 تیر 92 17:50
بی چی می خندی خواهر؟من اینقد جک شدم خودم خبر ندارم آخه ؟


خنده دار بود دیگه!