آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

آتلیه :

1392/3/30 9:55
نویسنده : مادرت
397 بازدید
اشتراک گذاری

                                                             

روز 14 خرداد وقتی 8ماه و 25 روزت بود ،بردیمت آتلیه.آفرین به تو که دختره خانم و خوش اخلاق و خنده رویی بودی.قصد داریم سالی یکبار ببریمت تا یه آلبوم از عکسای خوشگل ازت داشته باشیم و یه یادگار ارزشمند برامون بمونه از روزای خوب و شیرین کودکیت

اینم چندتا از عکسات

خرسی که کنار دستته اسمش بوشتکه!پدرت تو دوران نامزدی واسم خریده بود (البته اولین و آخرین کادوی پدر جان بود)خیلی دوستش دارم ،بهترین یادگاریه که خواستم تو عکست باشه

 

мишка

این لباس و گل سرش رو وقتی هنوز تو دلم بودی واست بافتمراستشو بگم که هیچ امیدی نداشتم که تو رو تو این لباس ببینم،ولی دیدم خدا رو شکر.

آهان راستی این پیرهنت پاپوشم داشت ،یادم رفت پات کنم

 


تو عزیز دل مامانی

 

راستی گردنبندتم عمه جونم بهت کادو دادن،دستشون درد نکنهقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

عمه فهیمه
28 خرداد 92 20:03
خوشکل تر شدی عزیزم زود بیا ببوسمت .
از طرف من بابا ومامان رو ببوس .



مرسی عمه مهربونم
مامانو بابام بوس فرستادن
شمام پسر عمه خوشگلمو ببوس!!!!!!!!!
الينا
29 خرداد 92 8:56
واي خواهر نازمو ببينين....چقدر خانم شده...چقدر خوشگل شده..خيلي عكسات ناز شده آبجي جونم...الهي تا 120 سال هي بري آتليه و هي عكس بگيري و هي ما از ديدن عكسات لذت ببريم


مرسی آبجی چشمات ناز و خانم و خوشگل میبینه
خاله هستی
29 خرداد 92 18:08
خانم خانما
عسل ترین ها
شکر ترین ها
ماه ترین ها
دلبر ترین ها
اصنم این فرشته کوچمولو با تمام کوچولوهای دیگه فرق می کنه
عزیزمییییییییییییییییییییییییی جیگرم
ماشاالله


مرسی خاله هستی مهربون
دیگه کوچولو نیست که بزرگ شده مثلا!!!!!!!!
شیما و سام
29 خرداد 92 22:04
خودت و عکسات بینظیرید خاله جون

مامانت هم که دیگه محشره..

خدایی خیلی با حالند..لذت بردم

هزار ماشا الله


ممنون خاله شیما جون،از طرف من سامی رو ببوسید!
خاله هستی
30 خرداد 92 14:06
بله بله خانم شده واس خودش
ماه شده
ماشاالله


شقایق مامان آرشا
1 تیر 92 15:04
چه ناز بوذ عکسات عسیسم


مرسی نظر لطف شماست
خاله هستی
1 تیر 92 16:16
من هم از این فرشته های کوچولو می خوام
خدا جون صدامو بشنو لطفا


ایشالا یدونه شیطون و بلاش نصیبت میشه....
داییش
2 تیر 92 13:44
خوردمت نگی چرا ها
مروارید
3 تیر 92 22:10
بگردمت الهی! ای نفس من!


برای خاله مروارید
سانی مامی شادیسا
4 تیر 92 18:52
عزیزمممممم خیلی خیلی عکساش ناز و خوشگل بودن


ممنونم سانی عزیزم،شما خوشگل میبینی
نفیسه
5 تیر 92 10:07
ماشالا خیلی عکساش قشنگ شده لاله جون . . . یه بوس محکم از طرف من یادت نره


مرسی نفیسه گل بانو
ماچ واسه باران
ღبارانღ
9 تیر 92 9:31
ماشالله..خدا حفظش کنه..چه خوشگل می خنده...دوست داشتنی ناز...