آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

خانوم کوچولو بلا شده:

1392/3/23 12:33
نویسنده : مادرت
565 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگل من این روزها حسابی کنجکاو و شیطون شده(من مینویسم کنجکاو و شیطون،شما بخونید فضول و آتیش پاره)

من با سند و مدرک حرف میزنم دختر جون منو اون شکلی نگاه نکن.

بگم؟بگم؟!

خب اون روروئک واسه اینکار نیست که،بشین میخوری زمین آوینــــــــــــــــــــــــــــــا

من با موس کار دارم،بدش به من آویـنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

-کجایی دختر؟

-اینجام مامان تو آشپزخونه ام

-از اون پله میوفتی ،بیا بشین اینجا آوینــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

-کجا میری ایشالا؟

-کار دارم،زود بر میگردم

-میری یه بلایی سر خودت میاری،بیا آویـنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

خلاصه که آوینا شده ورد زبونمون،نقل حرفامون،سوژه بحثامون،دلیل فعالیتامون،شیرینی لحظه هامون...


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله هستی
24 خرداد 92 0:08
عاشقتمممممممممممممممم آوینـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
ماشاالله اش باشه انشاالله


خاله هستی
24 خرداد 92 23:26
نفهیدم بالاخره دلت واسه من تنگ شده یا وبلاگم؟
الينا
25 خرداد 92 10:40
خواهرم....عزيزم...تازه داري ميشي عين خودم...خوشحالم از اين بابت...خيلي كيف داره مامان آزاري!!!!


من اصلا دوس ندارم مامی رو اذیت کنم ولی دست خودم نیس خواهر،اذیتم میاد!!!!!!!!!
البته مادران ما خیلی حساسن وگرنه ما اذیتی نداریم که!!
خاله هستی
25 خرداد 92 13:20
راستی کلی باید باربی تر شده باشی از بس دنبال گل خانم می دوییییییییییییی
خدا قوت مامان کوشا


باربی!!!!!!!!!!!!
نه بابا ازین خبرا نیست
رویا
27 خرداد 92 9:29
ای جان دل .. سلام بانو .خوبین؟ ما خودمون یه کوشولوترش رو توی خونه داریم که همین قدر آتیش می سوزونه .. خدا برای همه دلخوشیشون رو حفظ کنه ..


خدا کوشولوی شمارم حفظ کنه،به بزرگترام توان مقابله باهاشون بده!!!!!!!!!!!!!!!
شبنم
27 خرداد 92 18:29
سلام عزيزم
ماشالا داره اين نازگل خانوم. ببوسيدش


ممنون از لطف شما
شقایق مامان آرشا
1 تیر 92 15:06
سانی مامی شادیسا
4 تیر 92 18:51
ای جونمممممم هزار ماشاله به این دختر زرنگ و ناز خیلی بلا شده از طرف من بچلونش