آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

پدر :

1392/3/3 20:50
نویسنده : مادرت
327 بازدید
اشتراک گذاری

 

کودکی ، دخترکی ، موقع خواب

سخت پاپیچ پدر بود و از او می پرسید :

زندگی چیست ؟

پدرش از سر بی صبری گفت :

زندگی یعنی عشق

دخترک با سر پرشوری گفت :

عشق را معنی کن !

پدرش داد جواب :

بوسه ی گرم تو بر گونه ی من

دخترک خنده برآورد ز شوق

گونه های پدرش را بوسید

زان سپس گفت :

پدر … عشق اگر بوسه بود …

بوسه هایم همه تقدیم تو باد

 

 

                            

روز پدر مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هستی
4 خرداد 92 16:57
من کامپیوترم خراب بود عزیزم یعنی قاطی است

روز پدر مبارک




خدا شفاش بده

مامان شايان و پرنيا
6 خرداد 92 0:34
خيلي شعر قشنگيه
خاله هستی
6 خرداد 92 13:17
لاله جااااااااااااااااااااااااان؟
اینجوریه؟
خدا نکند کامپیوترت یک زمانی خراب بشه
ولی اون موقع زمان من هم می رسه ها



خاله هستی بد نگفتم که گفتم خدا شفاش بده!
وقتی کامپیوتر منم خراب شد تو ام بگو خدا شفا بده!
من نالاحت نمیشم که!
خاله هستی
6 خرداد 92 20:38
خووووووووووووووووووووف منم شوخی کلدم دیهههههههههههههههههههههههههه
ببخشید