آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

مادر :

1392/2/10 20:43
نویسنده : مادرت
397 بازدید
اشتراک گذاری

 

مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو ، صبوری
مادر یعنی به تعداد همه روزهای آینده تو ، دلواپسی
مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری 
مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد 
مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود 
مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن . . .

 

من امسال مامان اولی ام

مامان تو ام که زیباترین دختره زمینی

این روز رو به همه مامانا و به خصوص به مامان جونم تبریک میگم.

دستاتو میبوسم مامان


اینم پیامک تبریک واسه مامانم:

روسری ات را بردار تا ببینم بر شب موهایت

چند زمستان برف نشسته است،

تا من به بهار رسیده ام ...

مادر...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله هستی
11 اردیبهشت 92 0:59
روزت مبارک لاله جانم


مرسی عزیزم
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 16:48
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون. من یه گلم تویی برام یه ریشه مادر بمون کنار من همیشه کنار من بمون تا همیشه که هیچکی مثل مادرم نمی شه
مریم
12 اردیبهشت 92 11:01
روزت مبارک مامان اولی


روز شمام مبارک باد!
خاله هستی
13 اردیبهشت 92 0:23
خاله جون در گوشی بهم بگو ببینم کادوی روز مادر چه کار جدیدی به مامانی کادو دادی ؟
شایدم دست دستی کردی هان خاله جان؟
درست نمی دونم بچه های توی این سن و سال چه کار بلدن
اما می دونم اینقد شیرین هستن ماشاالله که دل مامانشونو آب کنن
خدا برات حفظش کند خانم گل را



خاله هستی لبخند میزنم به مامانم ...مامانمم جون میگیره...
خدا قسمتت کنه
خاله هستی
15 اردیبهشت 92 12:34
خاله فدای لبخند زدن هاش خانمی دلمون برات یک ذره شده بود مرسی عزیزدلم ایشالا قسمت همه بکنه