آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

این روزها :

1392/2/6 21:59
نویسنده : مادرت
301 بازدید
اشتراک گذاری

ماه پیشونی خانوم

روز به روز با کارهات شگفت زده ام میکنی.برای به دست آوردن اشیایی که توجهت رو جلب میکنن تلاش زیادی میکنی و سینه خیز یا با غلت زدن خودتو بهشون میرسونی.ژسته چهاردست و پا رفتن و میگیری ولی نمیتونی به جلو حرکت کنی،البته خب عذر شما موجهه

خوب میتونی بشینی ولی گاهی تعادلت بهم میخوره و رو زمین ولو میشی منم دورتا دورت بالش میچینم تا صورت یا سرت زمین نخوره،عاشق نشستنت هستم

جدیدا وقتی اسباب بازیتو ازت میگیریم ناراحت میشی،قربونه احساسه مالکیتت برم

غذا خوردنت که فقط محدوده به یک یا دو وعده سوپ در روز همراه با یه قاشق ماست،گاهی ام سیب و موز که البته چند روزیه از اینام استقبال نمیکنی،چرا مامانی؟؟؟

از دندون هم هیچ خبری نیست،بی دندون موندیا خواستنیه من

همچنان شبها خوب میخوابی و جز چند بار برای شیر خوردن تا صبح بیدار نمیشی

                                            облака

چند شب پیش سرمو گذاشتم رو سینه ات وقتی خواب بودی،صدای قلبتو میشنیدم،واسم قشنگترین سمفونی دنیاست،همیشه برام بنواز

وقتی میچسبونمت به خودم دلم نمیخواد جدات کنم

میمیرم واسه گرمای تنت

گرمایی که آدمو یاد شهریوره داغ میندازه...

          دوستت دارم بانوی کوچک شهریوری من

                 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله هستی
7 اردیبهشت 92 0:19
ماشاالله خاله جان ماه شدی گلم
فيروزه
8 اردیبهشت 92 9:00
آوينا به مامانت بگو كه الان زوده واسه دندون درآوردن و نشستن و .... چه توقعا!!!!!!!!!آبجي اصلا غذا نخور چونكه منم نميخورم.دوست نداريم بخوريم....



آهاي بزرگترا اذيتمون نكنيد



آوينا دوستت دارم يك عالمه





آبجی دوستام همه دندون دارن،دلم شور میزنه نکنه دندون هیچوقت در نیارم!با دندونه عاریه ام که نمیشه کباب خورد
مامانه منم این قاشقو پره سوپه بدمزه میکنه میاره جلو دهنم آخ حالم بد میشه....
من که نمیخورم
تو ام نخور
اصن اعتصاب غذای خشک!!!!!!!!!!!!!!!!!

داییش
10 اردیبهشت 92 12:54
آوینا کم کار شدیا.داری کم فروشی می کنی.زود زود بیا دیگه.ماچچچچچچچ خیلی محکم که با گاز ترکیب می شه برات می فرستم
باهری
10 اردیبهشت 92 21:23
سلام عزیزم

روزت مبارک.

هزاران شاخه گل نرگس نثار قدمهات که زینت بخش بهشت اند.




مرسی بابایی