آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

یکسال گذشت:

1391/10/30 16:56
نویسنده : مادرت
355 بازدید
اشتراک گذاری

ziba

درست یکسال از وقتی که فهمیدم اومدی تو دلم میگذره

اون شب خیلی خوشحال بودم،خیلی

 

ولی میدونستم قراره نه ماه آینده رو با نگرانی ها و استرسهای زیادی بگذرونم

سخت بود،واقعا سخت بود

اما گذشت

تو اون روزا یه دوست تو دنیای مجازی همراهم بود

یه همراه واقعی

قوت قلبم بود

مریم عزیزم که واسم کم نذاشت

مامان الینا جونم

الینا کوچولوی قشنگی که متاسفانه تا حالا سعادت دیدنشو از نزدیک نداشتم

ممنونم از مریم و دختر قشنگش

از خدا میخوام همیشه دلشون شاد و لبشون خندون و تنشون سالم باشه.

امیدوارم تو و الینا دوستای خوبی برای هم باشینzibaziba

 

   zibazibazibazibazibazibaziba

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله هستی
1 بهمن 91 2:27
سلام عزیزم لاله جان
سالروز مادر شدنت را بهت تبریک می گم یعنی روزی را که فهمیدی مادر شدی به خدا من نمی شناختمت والا هیچ وقت تنهات نمی ذاشتم
عزیزدلم اون پست هم کاره من نبود اصلن و ابدا نمی دونم دخترت چجوری رمز وبلاگ خاله اش را گرفته بود و رفته اون آپ تولد را برات گذاشته
کاره آوینا بود به خدا من هیچ کاره بیدم


اگه آوینا مثل تو خوش قلب و باسلیقه باشه عالی میشه.
بازم مرسی
خاله مريم
1 بهمن 91 11:17
واي عزيزم اشكم در اومد....من كه كاري نكردم...شرمنده ام نكن...الينا هم قول ميده كه هميشه براي آوينا خواهري كنه و هواشو داشته باشه...اميدوارم به زودي همديگر رو ببينيم...بي صبرانه منتظر لحظه ديدارم


این نوشته،گوشه ای از احساسم به تو والینا بود،
مختصر بود ولی از ته قلبم
خاله هستی
8 بهمن 91 13:11
سلام عزیزه خاله عروس خانم چهار ماه و 19 روزگیش مبارک بابا و مامانیش مامانی گلش مامانی عزیزش لاله جانمممممممممممممممممممممممممممممممممممم