آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی...

1391/9/7 12:34
نویسنده : مادرت
325 بازدید
اشتراک گذاری

آوینای عزیز ما اولین سفرش رو به سرزمین و دیار پدریش،یزد، تو دو ماه و نیمگی تجربه کرد.سفری که برای هر سه تامون سخت بود.آوینا هم خیلی اذیت شد هم خیلی اذیت کرد.بهش حق میدم یه سفر ٧ ساعته و تغییر آب  و هوا و شلوغی و آدمای زیادی که همه براش جدید بودن و دوری از اتاق و عروسکاش اصلا واسش خوشایند نبود.

به هر حال این سفرم تموم شد و به خونمون برگشتیم و دخترم راحت به خواب رفته،خسته نباشی گلکم.

                             ziba

اینم یاسمن خانوم دخترعمه آوینا که خیلی مهربون و دوست داشتنی و البته شیطونه

 

                 ziba

و یادگاری یاسمن برای دختر داییش:

 ziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

رویا
11 آذر 91 9:15
سلام بانو...
تولد دختر گلمون رو براتون آغاز بهترین تجربه ها آرزو می کنم.
مامان خوب ..بابابزرگ فرهیخته..این نی نی هم عاقبت به خیره ایشالا.

در ضمن من دوست وبلاگی بابابزرگ هستم


رویا جان از لطفتون به من و پدرم ممنونم،
خاله هستی
11 آذر 91 16:29
خاله مریم
12 آذر 91 22:27
همیشه به سفر آوینا جونم...دست یاسمن جون هم درد نکنه واسه یادگاری قشنگش
داییش
6 اسفند 91 14:55
آن "یاسمن" کجا بُوَد این یاسِ من کجا