آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

برای مهربان همسرم :

1391/6/16 23:10
نویسنده : مادرت
718 بازدید
اشتراک گذاری

                      نایت اسکین

عزیز دلم ...امیدم...آرامشم :

نمیدانم چطور باید ازتو تشکر کنم،میدانم هیچوقت نمیتوانم زحمات تورا جبران کنم. من در مقابل قلب مهربان تو خیلی خیلی کوچکم ....

 جان دلم:

بار زندگی را یک تنه در این ماهها بدوش کشیدی...بارها و بارها خستگی را در چشمانت دیدم ولی هیچوقت از زبانت نشنیدم...ممنونم که تحملم کردی...

بازهم کنارم باش و کنارم بمان...میدانم آغاز سختیست...اما من تمام لحظه های خوشبختی ام را مدیون تو ام...


هم دمم ...تمام احساسم :

من بی تو ثانیه ای از دنیا را نمیخواهم...زیباترین آغاز را با تو تجربه کردم ، پس تا زیباترین پایان با من بمان،عشق جاودانه ام .

دوستت دارم تنها ساکن خلوت دلم...

                                                                                                                     

 

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

Man & Ma
16 شهریور 91 23:17
____¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶ ____________¶¶ _____________¶ ____________¶ ___________¶ __________¶ ________¶__¶¶¶_________¶¶¶ ________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶ ______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶ _____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶ _____¶___¶_________________¶ ______¶___¶_______________¶ ______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶ _____¶___¶_¶____¶___¶___¶ ______¶______¶___¶¶¶___¶ _______¶______¶¶_____¶¶ ________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶ _________¶______________¶ ___________¶¶¶¶___________¶ _____________¶________¶____¶ _______¶¶¶___¶_________¶____¶ ______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶ ______¶______¶_______¶____¶_¶ ______¶______¶______¶_____¶¶ ______¶_______¶_____¶_____¶ زود بیا آپیدم . منتظر حضور گرمت هستــــــــم . اینم وبلاگ نی نی جونمون www.fan2ghe-maman.niniweblog.com
خاله هستی
2 مهر 91 11:18
عزیزدلم وقتی داری آوینا گلی را شیر می دی دعام کن خیلی هم دعام کن توی اون لحظهه ها مستجاب می شه همه چی