آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

آپ شدیم بالاخره!

1392/10/18 0:52
نویسنده : مادرت
419 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com barrinhas gif gif barra94.gif

نمیدونم چرا بروز کردن وبلاگ انقدر طولانی شد،هم مشغله هم تنبلی، دیگه سعی میکنم انقدر فاصله نیوفته،قول قول قول

آوینای نازنازی مامان شده شادی خونه مون،کاراش خیلی با مزه و خنده داره،تقلید کردناش ابتکارا و خلاقیتهاش آدمو شگفت زده میکنه.

کتاب نی نی کوچولوش یه سی دی داره که از 4-5 ماهگی اونو میدید و الان اسم هر حیوان یا میوه رو که بگیم سریع کتاب و ورق میزنه و پیداش میکنه.

همچنان تمایلی به خوردن غذا نداره و با بی اشتهایی یک یا دو قاشق غذا میخوره و مثل نی نی کوچولوها قوت غالبش شیره!

دختر شیطون من هنوز علاقه ای به گفتن کلمات نداره و فقط اولین حرف بعضی کلماتو میگه

اَاَ=الو

نَ=نسیم

و دیگر هیچ...

این هم بخشی از بازی هاش :

 

و ریخت و پاش خونمون

البته همیشه شلوغ کاری نیست که،گاهی ام تمیزکاری و گردگیری

راستی شب یلدای امسال هم خونه مامان جون و بابا جون بودیم .

و هندوانه ی آوینایی!

دوست جونه دخترکم کمی کثیف بود و رفت شستشو...متحركة لسبونج

 

و تمیز و ترگل ورگل کنار هم مشغول تماشای تی وی

تا یادم نرفته بگم

یک دندان جدید هم رو نمایی کرده است،11 تا دندان زیبا

 زمستونم شروع شده و سرما حسابی ما رو به دردسر انداخته،مجبورم کلی لباس تنت کنم و با این شرایط راه رفتن برات سخت میشه و تالاپ تولوپ میخوری زمین

امیدوارم تو این سرما خونه دلت گرم باشه ،ما که با وجودت دل گرمیمпиксельная бабочка

totalgifs.com flores-pequenas gif gif basket-o-flowers.gif

 تو مرا یاد کنی یا نکنی

باورت گر بشود،گرنشود

حرفی نیست

اما

نفسم میگیرد

درهوایی که نفسهای تو نیست


پسندها (1)

نظرات (8)

گل ابدی
17 دی 92 20:57
نفسم می گیرد وقتی خبری نباشه توی وب ات آوینا گلی خوشحالم که 11 دندان هه شدی مبارکه انشاالله هم حرف می زنه کامل به زودی هم غذاشو می خوره شیر هم خیلی خوبه ها
مادرت
پاسخ
خاله هستی کجایی پس شما؟مشکوکی ی ی ی ی مرسی از لطفت بانو
صدف
18 دی 92 11:04
عزیز دلمممممم کلی خانم شده این گل دخمللللللل. خیلی وقت بود وقت نکرده بودم به وبلاگ آوینا خوشملم سر بزنم امروز کلی ذوق کردم وقتی دیدم هزارماشالا انقدر بزرگ و ملوس شده. خدا واستون حفظش کنه لاله جون. خیلی خواستنیه این گل دخمل
مادرت
پاسخ
مرسی صدف جون،لطف داری خدا پسر خوشگل شمارم حفظ کنه برات با اجازه لینکش میکنم
گل ابدی
18 دی 92 13:55
منو و مشکوکی؟ اصن منو به این خوفی بهم میاد مشکوک باشم؟ بابا چند روز این نی نی وبلاگ پوکیده بود با اجازه تون چند روزم سفر بودم شرمنده
مادرت
پاسخ
منظورم مشکوکه خوب بود،از اون مشکوکا همیشه به سفر و گردش
گل ابدی
18 دی 92 17:46
نه عزیزم من مشکوک خوفم نمی زنم خیالت جمع مرسی قوربونت برم به همچنین
مادرت
پاسخ
صدف
18 دی 92 19:53
ممنونم لاله جون. منم وبلاگ آوینا عسلمو لینک کردم عزیزم با اجازتون
مادرت
پاسخ
باعث افتخاره
خاله مریم
20 دی 92 17:33
آویناجونم عاشقتم عزیزم...دندون جدیدت مبارک باشه خاله جون...ماشالله روز به روز نازتر و ملوس تر میشی
مادرت
پاسخ
ممنونم خاله مریم جونم،لطف دارید شما
ساني مامي شاديسا
21 دی 92 14:12
11 امين دندون آوينا خوشگلم مبارككككك قربونت برم كه به ماماني توي تميزكاري كمك ميكني عزيزم..... كاش ريخت و پاش خونه ي ما هم مثل خونه ي شما باشه... اينطور كه من ديدم تمام اسباب بازيها آوينا يه گوشه هستن!!!‌ توي خونه ما بايد از هر سانتي متر فرش يه تيكه وسيله برداري !! بععععععععععععععععععله همچين دختره خونه خراب كني داريم ما
مادرت
پاسخ
مرسی خاله سانی در این عکس مادرم آبروداری کرده و اسباب بازیامو یه جا جمع کرده بدون اجازه من و من بلافاصله بعد از دوتا عکس به حالت قبل در آوردمشادیسا کارش درسته
پرینازم
27 اسفند 92 1:24
وای سلام بچت خیلیییییییییی نازه ای جانم خخخ کلی نازش دادم اینجا خدا بزاره واست وب منم بیای خوشحال میشم .. اوووف از طرف لپاشو گاز بگیر ک اینجوری اویزونه اوی خداااااااا نازه ناز