آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

درگیر رویای توام:

1392/8/29 19:29
نویسنده : مادرت
951 بازدید
اشتراک گذاری

عکسهای پاییزی:

 

 

برای دخترک گوشواره چسبی خریدم،خیلی دوسشون دارم،سوراخ کردن گوشهاشم میزارم به عهده خودش تا بعد به میل خودش بره انجام بده.

وقتی میریم خونه مامان جون ،بیکار نمیشینه،یه دستی به سر و روی خونه میکشه!

بــــــــــــــــله ،به احترام این حرکت فقط سکوت میکنم!

دندونهای هفتم و هشتم هم در اومدن


یه خواب دلچسب زیر پتوی گرم

 ای نگاهت نخی از مخمل و از ابریشم.....

پاییزه،دل آسمون این روزها خیلی گرفته عین دل من،بغض من که به مویی بند است...

میبارد...

درگیر رویای توام......

آهنگ زیبایی از شادمهر عقیلی ،کلیک کنید...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله هستی
29 آبان 92 22:21
به این می گن یک مامان عاشق وای قوربون عسک هاش بشم من آوینا دلم تنگته مواظب خودت باش خانم طلا خانم خوشگله گوشواره های چسبی اش هم مبارکش باشد منم وقتی بزرگ بودم رفتم گوش هامو سوراخ کردم البته درد زیادی نداشت
مادرت
پاسخ
بله پس آوینام مثل خاله هستی بزرگ شه خودش میره سوراخ میکنه،هورا
مامان ایمان
29 آبان 92 23:51
سلا م عزیز دلم ماشالله چه دختر خانومی خدا حفظش کنه ر ضمن مامانی اسپند یادتون نره عسل خانوممممم موافقی تبادل لینک کنیم
مادرت
پاسخ
مرسی از لطفتون چشم با افتخار لینک میکنم
خاله هستی
30 آبان 92 2:09
تو که دختر به این خوشگلی داری چرا دلت گرفته؟ هان؟
مادرت
پاسخ
چشماتون خوشگل میبینه دله دیگه گاهی باید بگیره
خاله مریم
30 آبان 92 19:27
ا ی خدا چقدر عکسات خوشگلن آوینا جونم....گوشواره هات مبارک...دندونای جدیدت هم مبارک...شیطونی های اخیرت هم مبارک باشه بر مامانت و کل اعضای خانواده..آوینا به مامان بگو الهی که زودتر دلت باز بشه و آهنگای شاد برای شنیدن بهمون پیشنهاد بدی
مادرت
پاسخ
مرسی خاله مریم مادر من کلا آهنگ شاد زیاد گوش نمیده متسفااااااانه،ولی من خیلی دوست دارم و باهاش قر و دست
خاله هستی
1 آذر 92 0:51
خاله هستی فداش بشههههههههههههههههه
مادرت
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربانم
داییش
9 آذر 92 12:01
از حیث نمک سنگ نمک را مانی وز جنبه لُپ بادکنک را مانی! خوش خلق و نوازشگر و پر احساسی باران بهار نم نمک را مانی
مادرت
پاسخ
سانی مامی شادیسا
14 آذر 92 16:10
من هم سوراخ کردن گوش رو موکول کردم به وقتی که خودش ازم بخواد. کار خوبی کردی گوشواره چسبی واسه قرتی خانم خریدی. یعنی عاشق اون عکساش توی خونه مامانت شدم هم اون که داشت جارو میزد هم اون که رفته بود بالای میز تی وی
مادرت
پاسخ
خدا به هممون صبر و شکیبایی بده با این آتیش پاره ها
مهرنوش مامان آرنیکا
26 آذر 92 1:09
فدای خودتو اون ژستای قشنگت. لاله جون برای آوینا جونم اسفند دود کن
مادرت
پاسخ
لطف داری