آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

12+1 ماهگی:

1392/7/20 23:47
نویسنده : مادرت
477 بازدید
اشتراک گذاری

♥جان مادر 13 ماهگیت مبارک♥

 

 

قلب منی..

 

و اما به مناسبت 13 ماهگی رفتیم باغ وحش،البته بیشتر از آوینا جانم ما ذوق زده بودیممخصوصا با دیدن حیوونی که واقعا دوست داشتم از نزدیک ببینم بله یه فیل خرطومشو تا نیم متری من آورد انگار واقعا میخواست آرزوی منو برآورده کنه!

 

 

 

 

 

 

من این آقا خرس خاکستری رو خیلی دوست داشتم،یه جوری تو چشمام زل میزد, قشنگ میشد از نگاهش خوند که میگه:به جان خودم اگه یک متر جلوتر بودی و این حصارا نبود یه لقمه ات میکردم!

کمی هم تفریح و تمرین تاتی

آهان ،یادم نره اینم اولین دم اسبی خانومی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله هستی
22 مهر 92 16:28
انار دونه دونه
بچه ای دارم دردونه قشنگ و مهربونه
انار دونه دونه
سه چهار روزه که بچم
گرفتار دندونه
انار دونه دونه
توی دهان بچم یه گل زده جوونه
گل نگو مرواریده مثه طلای سفیده
ای جانم باغ وحش منم هوس کردم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ای جان بغل بابابزرگش چقد ناز کرده خودشو واسه بابابزرگیش
یک سال و یک ماهگیش مبارک عسل خانم گل

ممنون خاله جون
خاله مريم
22 مهر 92 18:33
هميشه به ددر عروسك خانم....13 ماهگيت مبارك باشه....اي خدا عاشق اون دم اسبيتم به خدا...عزيز دلمي..بوس زياد برات خوشگلم


مرسی خاله مریم عزیزم
بوس برای شما
خاله هستي
23 مهر 92 1:52
توي تمرين تاتي خخخخوف بهتر نيس فردبزرگسال يكم دولا شه كه بچه اينقد دستش كش نياد؟
البته به من چه هان؟


والا خاله هستی فرد بزرگسال دیگه کمر واسش نمونده،بعدم این دختر ما خودش میخواد بدوئه و مارو دنبال خودش میکشه!
بله قضیه اینه
خاله هستی
25 مهر 92 1:31
بلهههههههههههههههههه
فدای فرد بزرگسال اونم از نوع مامی آوینا جان


خدا نکنه خاله هستی
بوس فراووووووون
افسانه مامان پارمین
25 مهر 92 8:54
لاله جون ، عکس هات مثل همیشه قشنگ بود . قربون دخترمون برم که اینقدر هزار ماشالله نازه


شما با چشمای قشنگتون میبینید
مرسی از لطفت دوستم
مهرنوش مامان آرنیکا
25 مهر 92 12:18
13 ماهگیت مبارک قندک خوشکل


ممنون خاله مهرنوش عزیز
خاله هستی
25 مهر 92 16:11
بوووووووووووووس بی نهایت


مااااااااااااچ
داییش
27 مهر 92 13:16
آوینااااااااااااااااااااااااااااااااا... خیلی دلم برات تنگ شده.الان دیگه یه هفته شده که ندیدمت.نمی خوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام


دایی مام دلمون تنگ شده واسه شما و زن دایی و بچه دایی