آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

بعد از سرماخوردگی:

1392/6/31 18:56
نویسنده : مادرت
453 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نازگل مامان بعد از یه تب 5روزه و یه 5روزی پس لرزه های سرماخوردگی که همانا بداخلاقی و بی حوصلگی و بهانه گیری بود دو روزه بهتره و خانم شده و جایزه این خوب بودن هم چیزی نبود جز واکسن مربوط به یک سالگی،امیدوارم دچار عوارض بعد از واکسن نشی گلم.

و اما ازین روزها بگم که دخترم حسابی شیرین شده و بلا

هنوز ترجیح میدی چهاردست و پا دنیا رو سیر کنی،خب منم اصراری ندارم،ان شاله فرصت برای راه رفتن زیاده و راهه پیش رو بسی طولانی ،پس لذت ببر

اینم بگم که دیگه رسما ما یه مرغ مقلد داریم تو خونمون که هرکاری بکنیم یا همون لحظه انجام میدی یا نهایتا 10 دقیقه بعد!

بعد از سرماخوردگی ام دیگه به هیچ وجه نمیشه بهت غذا داد مگه اینکه یه بشقاب ار غذا همراه با چنگال مخصوصت جلوت باشه و شما مثل یه دختر متشخص خودت با چنگال غذاتو میخوری (منم از فرصت استفاده میکنم و وقتی دهانت بازه با قاشق تغذیه ات میکنم )

اینم از لغت نامه:

دَ دَ

بای بای

به به

مَـــــــــــــــــــــــــــــعو(صدای گربه البته خیلی زیباتر از خود گربه تقلید میکنهEmoticon)

ما میگیم کلاغ،آوینا:بـــــــــــــَر میگیم جوجو؟ میگه :بــــــــــــــــــــــــــَر

ن َ نَ نَ  (در مواقع انجام کارای بد و خطرناک )

 

                

چشمای تو دنیامه...نگیر ازم چشماتو

 

 

نگات چه با احساسه....خوبه حالم با تو

 

 

 

تابستون ٩٢ هم گذشت و فردا اول پاییزه

سلام به پاییزه برگ ریزه هزار رنگ...

پ.ن:کلاردشت پاییز 89

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

داییش
31 شهریور 92 8:32
این رو هم اضافه کن که وقتی صداش می کنی میگه: بَ اِ


یادم نبود
ساعت 1 نصف شب دیگه مغز یاری نمیکنه
خاله هستی
31 شهریور 92 10:36
خدا حفظش کندددددددددددد
ای بگم خدا چیکار کنه این نی نی وبلاگ را
وبلاگمو حذفیده
یک وبلا زده بودم فقط واسه لینک های وبلاگم
حالا همه لینک هام پررررررررررررررررررر


لطفا بازم بسازید
خاله مريم
31 شهریور 92 17:37
آوينا انشالله ديگه رنگ بيماري رو نبيني عزيزم...اي شيطون شما كه بيشتر از خواهر 18 ماهت حرف ميزني...بخورمت ميو ميو


مرسی خاله مریم
حرف که نه ولی یه چیزایی میگم!
لاله مامی آوینا
31 شهریور 92 18:37
خاله مروارید جون با کمال پوزش اشتباهی زدیم پاک کردیم کامنت پر مهرتونو
خاله هستی
1 مهر 92 22:29
من از طرف خاله مروارید:
پوزش پذیرفته نمی شه


عجب!
نسیم
2 مهر 92 21:07
فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات شم !!!


خدا نکنه خاله
خاله هستی
2 مهر 92 23:01
دعا کن خدا یک نی نی بهم بده






ایشالا خدا 2تا نی نی بهت بده،خوبه؟یا کمه؟



خاله هستی
3 مهر 92 20:06
بچه بودم می گفتم من 12 تا بچه می خوام

تو دعا کن خدا همون 12 تا را بهم بده
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ



خدا یا دو جین بچه نصیب هستی کن
ولی بعدش نیای بگی دارم خل میشما
گفته باشم
شقایق مامان آرشا
4 مهر 92 20:29
وای از این سرماخوردگییییی من که دیگه خسته شدم
خاله ایشالا دیگه مریض نشی


بله واقعا سخته،هم واسه نی نی هم واسه مامان نی نی
خاله هستی
9 مهر 92 14:33
نه نمی آم بگم دارم خل می شم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خیالت راحت
تو چی انگاری الان حسابی سرت شلوغ شده هاااااااااااااااااا


بله سرم شلوغه
دخترمون مریضه درگیرشم باز