آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

روزمرگی :

1392/1/24 11:34
نویسنده : مادرت
608 بازدید
اشتراک گذاری

Dollz

خورشید خانومه خونه ما , از صبح که بیدار میشی تا شب کارای زیادی انجام میدی

مثلا کتاب میخونی

                  

آهنگ انار و سیب و زرافه گوش میدی

 

با اسباب بازیات بازی میکنی

 

ناهار میخوری(ببخش که این عکس در شان دختره مودب و مرتبم نیست!)

 

چند دقیقه ای میخوابی،البته نه به این راحتیا!

 

مامانی واست کتاب شعر میخونه و تو گوش میکنی

 

عاشق بیرون رفتن و هواخوری تو طبیعتی،گاهی میبرمت تو حیاط ساختمونمون

 

گاهی ام عصرا با پدر سه تایی میریم پیاده روی

 

خلاصه روزا دارن میگذرن

خیلی سریع

کاش میشد زمان رو متوقف کرد.

آوینا نمیخوام زود بزرگ بشی

مامانی میترسم چشم بهم بزنم ببینم این روزا گذشته

میدونم حسرت تک تک لحظه های بچگیتو خواهم کشید.

این روزای قشنگ باهم بودنمون خوش...

خاطره روزای کنار هم بودنو و بازی کردنا و بچگیات خوش...

حالا که با همیم،برای همیم،عشق همیم پس دیگه بسه حرفای دلگیر...

من آوینام, اینجا ایرانه, I love you pmc

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

خاله هستی
25 فروردین 92 21:00
ای جانننننننننننننننننننننننننننم
قوربون خودت و مامانی جانت بشم من آوینا جان


خدا نکنه خاله هستی جون
بوس
الينا
26 فروردین 92 10:54
آبجي چقدر مودبي تو



من از 4 ماهگي به اينور هر چي كتاب ميبينم ميزنم تيكه و پاره ميكنم...الان همه كتابام مچاله است و هر تيكه اش يك طرف افتاده.به داشتن خواهري مثل تو افتخار ميكنم و ميگم



I LOVE YOU ABJI




دست رو دلم نزار خواهر،مگه مامانه من میزاره به کتاب نزدیک شم که فرصت پاره کردن داشته باشم؟!

این عکسم که میبینی در کمینم نشسته تا بعد از عکس گرفتن کتاب و دور کنه ازم!

ولی خب این روزای خوشش میگذره و همین روزاس خودم برم سروقت کتابام،فقط باید یادم بدی دقیقا چجوری پاره کنم که امکان چسبوندن نباشه!


I love you too
خاله هستی
28 فروردین 92 1:25
عزیزم
اینو برای بعد از 18 سالت می گم خاله جان
می تونی مچاله کونیییییییییییی بعد بوخولیششششششششش کتاباااااااااااااا روووووووووووووووووو
الفرارررررررررررررررررررررررررررررررررر

غلط کردم مامانیش ببخشم


خاله هستی داشتیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
داییش
28 فروردین 92 9:07
آوینا جون نمایشگاه کتاب هم داره شروع می شه.امسال بهمون بن که دادن برات کلی کتاب و وسائل کمک آموزشی می خرم.آخه کتاب نقش مهمی در تربیت انسان داره و اگه انسان مطالعه نداشته باشه حلورده مغز می شه و سطح فهم و شعورش از یه کتلت فراتر نمی ره.آوینا دستت درد نکنه که زیاد عکس می گیری!!




به به کتلت !!!!!!!!
ملسی دایی
خیلی کتاب میخوام،مکعبم میخوام!

خاله هستی
29 فروردین 92 13:32
منم آوینا را می خوامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

حرفیه مامانیش؟

دعوا داری بریم ازم شکایت کن






خاله هستی

به دست عدالت میسپارمت

به دادگاه میکشمت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


خاله واقعی
29 فروردین 92 17:37
تمام حرفام رو در یک کلمه خلاصه میکنم:

"دیووووووونتـــــــــم"




خاله ششلش گشتگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

خاله هستی
31 فروردین 92 16:50
من آوینا را می خوام
دلم برای تنگ شده
واسه مامانشم تنگ شده
سنگدل نباش دیگه مامانیش :دی
مگه خاله واقعی و مجازی داره اینجا؟
ما همه مون خاله های واقعی شیم


خاله هستی نکته سنج!
داییش
1 اردیبهشت 92 12:24
به مولا مکعبتم آوینا
سانی مامی شادیسا
2 اردیبهشت 92 15:49
الهی چه دختر مودب و نازی. آفرین به تو دختر کتاب خون...
شقایق مامان آرشا
4 اردیبهشت 92 21:47
وای این چه دلهره سختیه احساس می کنم ما هم داریم همراه فرزندانمان بچگی می کنیم که ترس تموم شدن این روزه را داریم.خاله ما i love you avina هستیم


واقعا...
امیدوارم این روزها برای شما و آرشا جونم به خوبی و خوشی و سلامتی سپری بشه
i love u ARSHA!
مامان ارنیکا
5 خرداد 92 15:55
اخ خوشکل من
میگ میگ و وید وید
10 مرداد 92 12:24
خدا حفظشش کنه
چه دخمل خوشمل و نازی



ممنون /نظر لطفتونه