آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

و پایان 91 :

1392/1/1 0:30
نویسنده : مادرت
385 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینم

 سال 91 با همه فراز ونشیبهاش دیگه تموم شد،91 پر بود از اتفاقات ،از روزهای سخت و پر استرس بارداری گرفته تا لذت تکونها و سکسکه هات تو شکمم ،از شوق دیدن و باخبر شدن از سلامتیت با هربار سونوگرافی،از لحظه شماری ها و خط زدن روزهای تقویم به هوای دیدنت...

سالی که گذشت یه شهریور داشت ،گرم و داغ و زیبا که بزرگترین اتفاق زندگی من توش رقم خورد،انتظارم تموم شد،تو اومدی،من مادر شدم...

دختر قشنگم امسال اولین نوروزیه که کنار سفره هفت سین خونه مایی،چه ذوق و شوقی داشتم واسه چیدن اولین هفت سین زندگیت

ماهی سرخ کوچک هم که یکساله تو خونه ماست امسالم پیشمونه،اینم عکسش...

 

    اولین بهار زندگیت مبارک شکوفه گیلاسم

 

 

 

                  ziba

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله مریم
1 فروردین 92 13:12
عزیزترینم اولین نوروزت مبارک باشه...خیلی دوستت دارم.ان شاالله هر سال سالم و سر حال کنار مامان و بابا سر سفره هفت سین بشینی


ممنون خاله مریم،عید شما و الینا جونم مبارک باشه
خاله شکوفه
1 فروردین 92 16:34
لاله عزیزم
سال نو مبارک
امیدوارم سال جدید سالی پر از آرامش، شادی و سلامتی برای تو، آوینا و بابای آوینا باشه.



مرسی خاله شکوفه،عید شمام مبارک
راهی
2 فروردین 92 13:07
سلام

اولین عید نوروز عزیز دلم" آوینا" بر شما مبارک باد.




عید بابایی ام مبارک
بوس بارون
داییش
6 فروردین 92 13:27
آویناززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز عید شما مبارک ماچچچچچچچچچچچچچچچ
شقایق مامان آرشا
9 فروردین 92 9:42
وای سالی که با این جوجه قشنگ شروع شه چه سالی شهههههه