آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

نظرات (6)

خاله مریم
24 شهریور 91 11:21
وای خدای من..!چه فرشته ای الهی قربونش برم...هزار ماشاالله چقدر آرزو داشتم عکست رو ببینم خاله جونم...چقدر شکل مامانت هستی عزیزم.میبوسمت
خاله هستی
24 شهریور 91 12:05
سلام آوینا خوشگله سلام مامان لاله مهربون ای جان دلم خیلی خوشحال شدم که چشمم به جمال آوینا خانم روشن شد خوشگل خانم گل ماشاالله هزار ماشاالله خدا حفظت کند عزیزم لاله جان حالت خوبه؟خیلی خوشحالم که اینقدر خوبی که این روزا می تونی بشینی پای کامپیوتر مواظب خودت باش مامان لاله جونم.
خاله هستی
24 شهریور 91 12:06
هر کودکی که دنیا میاد لبخند خداوند است و تو عزیزدلم زیباترین لبخند خداوندی نازنین دختر پاک آریایی من ذوق مرگم کردی از خوشحالی لاله جون
خاله شکوفه
25 شهریور 91 10:51
عزیییییییییییییییزمی. فدات بشم. خدا حفظت کنه
دایی حسین
27 شهریور 91 19:13
من دورت میگردم قربون چشات برم من.خواهر تازه مادر مبارکت باشه ای گل دختر
خاله هستی
27 شهریور 91 23:05
سلام لاله جان فردا روز دختر است تولد حضرت معصومه س عزیزم آوینا جان دختر پاک آریایی خاله هستی این اولین روز دختر است که وجود پاک و مهربونت گرما بخش خانه و خانواده است بهت بهترین تبریک ها را می گم و منو ببخش که نمی تونم کادو بهتری بهت بدم عزیزم امیدوارم حضرت معصومه را الگوی زندگی خودت قرار بدی فرشته کوچولوم