آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

35 هفتگی :

1391/6/2 16:31
نویسنده : مادرت
410 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                                              

 

         

 

نایت اسکین                                

دختر عزیزم زمان زیادی نمونده تا همدیگرو ببینیم

.... ولی بی تابم

آخه چطوری عادت کنم که تو دیگه تو دلم تکون نخوری؟

دلم تنگ میشه واسه سکسکه هات واسه لگد زدنات٠٠٠

روزای دونفره مون رو به پایانه٠٠٠

...من عجیب دلم گرفته

دیدن روی ماهت واسم شیرینه ولی چطوری عادت کنم که تا آخر عمر قلبم بیرون از بدنم بتپه؟

 

 نایت اسکین             

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله هستی
2 شهریور 91 18:06
الهی قوربونش بشه خاله اش دل منم تاپ تاپ می کنه برای دیدن روی ماه دختر پاک آریایی خواهرم
دوستتون دارم دوتاتون را و براتون آرزوی سلامت و تندرستی می کنم امیدوارم هر دوتون خوب و خوش باشین و می بوسمتون از راه دور. مبارک باشد پیشاپیش قدم نورسیده تون عزیزدلم


مرسی از لطفتون
yasaman jon
4 شهریور 91 16:30
عزیزم خدا واست حفظش کنه
خاله هستی
5 شهریور 91 17:16
قوربونش بره خاله اش آوینا یکی یکدونه است عزیزه خاله است فداش بشم من الهی آرزو می کنم هم خودت هم کوچولوی تو راهیت هر دوتا سالم باشین عزیزم اون پست برگی سبزی بود تقدیم به شما نازنینم خواهری جان
خاله هستی
5 شهریور 91 21:00
عزیزدلم ببخشید که توی این دنیای مجازی یک کادوی بهتر از این نمی تونستم بدم به گل دخترت دوستش دارم دوستت دارم عزیزم انشاالله دعا می کنم هر دوتاتون سالم و سلامت باشین و سلامت بیاد توی بغل مامانی گلش مواظب خودت و نی نی و پدر جونت باش عزیزم منتظر خبر دنیا اومدن نی نی گلت آوینا جان می مونما بی خبرم نذار عزیزدلم