آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

دعا میکنم برایت :

1391/5/12 12:25
نویسنده : مادرت
347 بازدید
اشتراک گذاری

دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را

در انحصار قطره های اشک نبینم

دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم

دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد

همیشه از حرارت عشق گرم باشد

من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند

برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم

که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند

من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند

 

                                                          متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باهری
12 مرداد 91 17:01
سلام مامان آوینا خیلی وبلاگت خوشگله. من لینکت کردم.دوست داشتی توهم منو با عنوان "راهی" بلینک.