آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

جشن تولد دوسالگی:

1393/6/23 1:42
نویسنده : مادرت
1,850 بازدید
اشتراک گذاری

20 شهریور 1393 :

 


کوکی های مامان پز:

پاپ کیک های مامان پز:

این ژله هام با وجود زحمت زیادی که براش کشیدم ،هیشکی نخوردغمگیننمیدونم چرا...

رقص آوینا و الینا!!!!!!!

انگشت باران کیک!

فاطمه جوووونم

الینا جونم:

آیلی جونم:(نگاه عمیقت منو کشته)

تارا جونم:

جنتلمن های مجلس،رادین و پوریا جونم:

مهراوه جونم:

آتریسا جونم

از امیرعباس و مهراد جونم عکس نداشتم متاسفانهمحبت

ممنونم از مهمونای خوبم که زحمت کشیدن اومدن به جشن ما،امیدوارم همه کوچولوهای نازشون شاد و سلامت باشن.

ممنونم از مامان مهربونم و خواهر گلم به خاطر همه زحمتاشون...

این جشن پیشکش کوچیکی بود برای دخترم ،عمرم،نفسم...

چشمای تو مال تو نیست
من سهم دارم از نگات
یک بار عاشقم شدی
صدبار میمیرم برات
زیبای لحظه های من دلت ازم شاکی نشه
رو چشم من قدم بزار تا دامنت خاکی نشه
...

 

پسندها (4)

نظرات (10)

سحر
23 شهریور 93 14:14
لاله جون دستت درد نكنه خيلي زحمت كشيده بودي همه چي عالي و كامل بود به ما خيلي خوش گذشت اميدوارم آوينا ي خاله ١٢٠ ساله بشه و توي تمام مراحل زندگيش ، درسش، كارش ، ازدواجش و همه همه موفق بشه باعث افتخارتون بشه
مادرت
پاسخ
سحر
23 شهریور 93 14:17
راستي من ميدونم چرا هيچ كس اون ژله هاي تزريقي رو نخورد چون از بس كه خوشگل و فانتزي بود هيچكي دلش نيومد خرابش كنه و دست بهش بزنه
مادرت
پاسخ
سحرررررررر نگوخب درست کرده بودم بخورید دیگه دکور نبود که تزت تو حلقم
گل ابدی
23 شهریور 93 19:27
خدا وکیلی یک دونه شاخه گل رز می ذاشتی روی یکی از صندلی ها می گفتی این جای خاله هستی اش است خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ تولدش هزاران بار مبارک
مادرت
پاسخ
اتفاقا گذاشته بودن /نه یکی بلکه سه تا شاخه البته رو صندلی نه ها رو میز !!!!!!!!!! جات خالی
گل ابدی
24 شهریور 93 2:02
سال دیگه براش کیک باربی می خری قول بده چه معنی داره باب اسفنجی ایشششششششششششششش من از باب اسفنجی بدم میاد یکی نیست الان بیاد به من بگه به تو چه آخه
مادرت
پاسخ
از اونجایی که آوینا عاشق و شیدای بابه تصمیم بر جشن باب اسفنجی شد
افسانه مامان پارمین
27 شهریور 93 10:19
تولد آوینا جونم مبارک . سنگ تموم گذاشتی مامانی . امیدوارم لبهاش همیشه خندون باشه . بجای من ببوسش خیلی زیاد
مادرت
پاسخ
ممنونم افسانه جان و بهترین آرزوها برای پارمین جونم
نسیم
27 شهریور 93 13:00
قربون خواهر خوش سلیقه ی خودم برم همه چی عالی بود عزیزم .. خسته نباشی
مادرت
پاسخ
مرسی خواهر،دست تو درد نکنه حسابی خسته شدی
نازلی
28 شهریور 93 2:18
لاله جون مهربونم خیلی خیلی تولد خوبی بود و خیلی بهمون خوش گذشت ممنون از پذیرایی فوق العادت و زحمتهای مامان و خواهر مهربونیت. الهی که آوینای گلمون زیر سایه این خانواده مهربون سالم و شاد باشه لاله جونم ماشااله انقدر همه چیز عالی و بی همتا بود که دیگه جا برای ژله نموند واقعا دستت درد نکنه بودن در کنار دوستای خوبی مثل شما افتخار منه
مادرت
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم شما بسیار لطف کردی که هم با آیلی جونم اومدین و هم کادوی به اون قشنگی برای آوینامون آوردین
ابجي جون تيارا
28 شهریور 93 16:04
تولدت مبارك خوشگل خانوم انشاا... 120 ساله بشي
مادرت
پاسخ
مرسی
داییش
14 مهر 93 9:30
عزیزم جشن میلادت مبارک منو اون سوی جشن دل نذاری...
سانی مامی شادیسا
22 مهر 93 10:39
به به من کشته مرده ی این همه هنرمندیتم مادر نمونه خیلی گل کاشتی خسته نباشی جای من و شادیسا خالی بوده ها ......
مادرت
پاسخ
مرسی آره واقعا جاتون خالی بود افتخار ندادین