آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

23 :

1393/5/18 1:29
نویسنده : مادرت
433 بازدید
اشتراک گذاری

اومدم دیدم یک ماهه پست جدید نذاشتم ،دروغ چرا حس وحالش نبود ،مادر است دیگر گاهی حوصله خودش را هم ندارد چه رسد به آپ کردن وبلاگ دخترش!

البته عذر خواهی میکنم از خواننده های همیشه در صحنه مون چون حقیقتا من خودم انگیزه ای برای باز کردن وبلاگهایی که بروز نمیش ندارم پس قول میدم تنبلی رو کنار بذارم و همیشه آپدیت بمانم...

امروز آوینای من آخرین ماه از دومین سال زندگیش رو شروع میکنه  ،پیش به سوی 23 ماهگی و پیش به سوی شهریور...

عکس های ماهی که گذشت:

عشق دختر عمه به دختردایی:

تولد خاله نسیم

همراه با شادیسا جون بعد از کلاس

سفر به یزد در تعطیلات عیدفطر:

یاسمن:

آلبالو خوران(البته با هسته!):

علت کیفیت پایین عکسا اینه که آوینا بانو تمایل دارن موقع عکاسی حتما از دوربین جلوی گوشی استفاده کنم تا بتونن چهره خودشونو ببینن و شکلک در بیارن!!!!!!!!!

اینم نقاشی دخترکم:

 

پسندها (1)

نظرات (6)

نسیم
24 مرداد 93 23:20
قربونت برم الهییییییی ایشالا همیشه ب سفر و شادی دوووووووووووووووووست دارم جیگرم
گل ابدی
26 مرداد 93 12:29
شمارش معکوس برای ورود به سه سالگی عزیزدلم مبارکت باشه
داییش
27 مرداد 93 11:19
نظرات کپک زدن بسکه منتشر نشدن!!!
گل ابدی
2 شهریور 93 11:44
15 روز تا دو سالگی تولدت مبارک عشق خاله به این مامان تنبلت بگو بیاد واست تفلد مجازی بگیره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ الفراررررررررررررررررررررررررررررررررر ما کیک می خواهیم یالا
ابجي جون تيارا
28 شهریور 93 16:05
لينكي خوشگل خانوم
مادرت
پاسخ
سانی مامی شادیسا
22 مهر 93 10:41
چه عکسای خوشملیییییییییییییییی آفرین زود به زود آپ کن من که تنبل شدم رفت !!!