آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

♥آوینا دختر پاک آریایی♥

22:

1393/4/21 1:43
نویسنده : مادرت
459 بازدید
اشتراک گذاری

22 ماهگیت مبارک
 

نکته انحرافی عکس بالا:اون کاغذا رو دخترم ننداخته زمین ،با این وجود برداشتیم انداختیم تو سطل زباله

و کوله ی مامان بافت

فاطمه جونم که دلم براش خیلی تنگ شدهگریه

پ ن :

♥من و دخترکم تو ماشین خیلی آهنگ گوش میدیم دو تایی،چند وقته آهنگ "زیادی" از باران هم خوانی میکنیم...وای که میمیرم واسه آواز خوندن آوینا...همچین غرق میشه تو احساس و میگه"بیااااااااااااااا با من تو بَتَ شووووووو"......

♥هر چیزی ام که میگیره از ما یا میده دستمون میگه "دشتِت د َ دَ دَ "(دستت درد نکنه)

منم میگم دست تو درد نکنه که دخترمون شدی

عاشقت نیستم... میمیرم برات

پسندها (5)

نظرات (6)

نسیم
21 تیر 93 22:21
قربونت بررررررررررررررم ..
مادرت
پاسخ
گل ابدی
22 تیر 93 12:17
عزیزم ماشاالله خانمی شده واسه خودش دو ماه دیگه تولدت است دخملی مبارکت باشد بترکونم روز تولدت من از راه دور و نزدیک خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ عزیزدلمی خانممم خاله فداش فاطمه خانمم هم که خودش می میرم براش فدای جفت تون می میرم براتون
مادرت
پاسخ
مرسی فاطمه و آوینام شما رو خیلی دوست دارن
گل ابدی
22 تیر 93 12:17
22 ماهگی یعنی شماره معکوس برای دو سالگی عزیزدلم مبارکت باشه خانم طلا
مادرت
پاسخ
سانی مامی شادیسا
22 تیر 93 14:54
ای قربون اون دشتت ددددددد ..... چه کوله ای بافتی !!! نگفته بودی این همه هنر داریا!!!! عاشق اون بیگودیاش شدم قرتی خانممممم
مادرت
پاسخ
دشتت دددددد خاله سانی
داییش
2 مرداد 93 19:48
دایی خیلی می خوامت. دایی فداکرتیم...
مادرت
پاسخ
محمد
4 مرداد 93 22:56
خدا براتون حفظش کنه اسم برادرزاده منم اویناسات اتفاقای وبلاگتون رو دیدم موفق باشید
مادرت
پاسخ
ممنون